Fokusiran na performanse
34

Debitovao Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+

D. B.
Mercedes je predstavio svoju prvu verziju E-Klase W214 baziranu na performanse, koju je razvio AMG.

Riječ je o modelu E53 Hybrid 4Matic+, koji je dostupan kao sedan i karavan, donosi agresivniji izgled, oštrija podešavanja šasije te do 612 KS, opciono dostupnih od plug-in hibridnog pogona.

Iako je i dalje pozicioniran ispod nadolazećeg E63 flagshipa visokih performansi, koji će također naslijediti plug-in hibridni pogon, E53 predstavlja veliki korak u odnosu na prethodnika u smislu snage i performansi.

Plug-in hibridni sistem se sastoji od 3,0-litarskog 6-cilindričnog motora, koji razvija 449 KS i jednog električnog motora koji isporučuje 163 KS, a koji je integrisan u AMG Speedshift TCT 9G mjenjač. Kombinovano, ovaj pogonski sklop nudi 585 KS i 750 Nm obrtnog momenta, a snaga se prenosi na sva četiri točka preko potpuno varijabilnog 4Matic+ sistema pogona na sva četiri točka. Opcioni AMG Dynamic Plus Package paket "otključava" impresivnijih 612 KS kada je aktivan Race Start mod launch control sistema.

Sedan ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,8 sekundi (karavan za 3,9), što je za 0,7 sekundi brže u odnosu na stari E63 s blagim hibridnim 6-cilindričnim motorom te 0,6 sekundi sporije u odnosu na E63 S koji pokreće V8 motor. S opcionim AMG Driver's Package paketom, maksimalna brzina je elektronski ograničena na 280 km/h za sedan, odnosno 275 km/h za karavan.

Plug-in hibrinda "priroda" modela E53 znači da se može voziti samo na električni pogon, no u tom slučaju je maksimalna brzina ograničena na 140 km/h. Iskoristivi kapacitet baterije iznosi 21,22 kWh, koji omogućava električni domet između 90 i 101 km po WLTP ciklusu. Korištenjem opcionog 60 kW DC brzog punjača, baterija se može napuniti od 10 do 80 posto za oko 20 minuta.

Očekivano, E53 Hybrid 4Matic+ dolazi s karakteristikama povezanih s AMG-om, a to je ojačana šasija, sportski podešeni ovjes s mogućnošću podešavanja, kočioni sistem visokih performansi s većim kočnicama i standardni sistem upravljanja stražnjom osovinom.

Pored toga, AMG Dynamic Plus paket dodaje elektronsko zaključavanje stražnjeg diferencijala, još veće kompozitne prednje kočnice, dinamičke nosače motora i Race Start funkciju.

Vizuelno, E53 Hybrid 4matic+ se razlikuje od slabije opremljenih verzija E-Klase osvijetljenom AMG-ovom maskom, većim usisnicima zraka na prednjem braniku, širim prednjim blatobranima za 11 mm s obije stranie, bočnim škrgama i novim setom 19-inčnih aluminijskih felgi umjesto kojih je moguće dobiti 20-inčne aluminijske ili 21-inčne kovane felge. Nazad su četiri završetka izduvnih cijevi i lip spojler, po čemu se model razlikuje od drugih AMG Line paketa.

Opcioni AMG Exterior Night Package paket (I i II) te AMG Carbon Exterior Package se nude onima koji žele potrošiti novac na crni hrom ili karbonska vlakna.

U unutrašnjosti su elektronski podesiva AMG sportska sjedišta presvučena vještačkom Artico kožom i mikrovlaknima s crvenim kontrastnim šavovima. Opciono su dostupna AMG performance sjedišta.

AMG performance upravljač je presvučen Nappa kožom, dok je osvijetljena siva obloka od jasenovog drveta s otvorenim porama iskorištena za armaturnu ploču i panela vrata. Infotainment sistem ima nekoliko ekrana specifičnih za AMG i hibride, a MBUX Spuperscreen vidljiv na fotografijama je dio opcione opreme.

Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ će se uskoro moći naručiti u Evropi uz Edition 1 kompletnu opremu.