Novi Megane s atraktivnim paketom opreme GT sada se može naručiti i s pojačanim turbodizelskim dCi motorom koji sada (umjesto 163) raspolaže sa 167 konjskih snaga i mogao bi biti dobra (štedljiva) alternativa kupcima koji su prije njegovog predstavljanja razmišljali o Megane GT opciji koju pokreće 1,6-litarski turbo-benzinac sa 205 konjskih snaga.
U Renaultu su već izjavili da je ovo posljednji dizelski motor koji će proizvoditi, a u Megane GT stiže u kombinaciji sa 6-stepenim automatskim mjenjačem. Uz paket GT stiže i sistem upravljanja preko obje osovine (4Control), posebno podešene opruge i amortizeri iza kojih stoji odjel Renaultsport i nekolicina drugačijih karoserijskih elemenata.
Motor je suštinski poboljšana verzija motora dCi160 koji Renault već nudi za modele Espace i Talisman, a rekalibriranjem centralne upravljačke jedinice stigle su dodatne konjske snage, dok vrijednost najvećeg obrtnog momenta i u ovom slučaju iznosi 380 Nm pri 1.750 obr/min. U Renaultu tvrde da će motor u prosjeku trošiti od 4,6 do 4,7 litara nakon 100 pređenih kilometara.
Prvi primjerci u prodajne bi salone trebali stići početkom naredne godine, a početna cijena automobila u Francuskoj iznosi 34.300 eura.