Riječ je o potpuno električnom fastback crossoveru, koji uvodi "svježu" strategiju imenovanja modela te predstavlja prvi produkcijski DS-ov model koji koristi Stellantisovu STLA Medium platformu.
Istaknuta karakteristika eksterijera je potpuno zatvorena maska s osvijetljenom pozadinom. Tanka DS Pixel Vision prednja svjetla uparena s oštrim dnevnim svjetlima, koja se protežu prema braniku, podsjećaju na Peugeotov dizajn stražnjih svjetala. Još jedan karakterističan element su strmo nagnuti C-stubovi stilizovani da podsjećaju na leteće podupirače.
Hauba, stubovi, retrovizori i krov modela prikazanog na fotografijama lakirani su u crnu boju, što pravi kontrast glavnoj karoseriji. Suptilna plastična obloga proteže se duž profila. Dodatni značajni detalji uključuju nove aluminijske felge, kvake na vratima i logotip N°8 na vratima prtljažnika. Bolje opremljeni modeli imaju 21-inčne kovane felge.
N°8 je dug 4,82, širok 1,90 i visok 1,58 metara, dok njegovo međuosovinsko rastojanje iznosi 2,90 metara. To znači da je duži od fastback crossovera Peugeot 408 i Citroen C5 X, međutim, kraći je za 12 cm u odnosu na sedan DS 9.
Estetika unutrašnjosti je vrhunska i u skladu s pozicijom kompanije DS Automobiles u Stellantisu. Digitalna instrument tabla je smještena iza četverokrakog upravljača, a pridružen joj je široki infotainment sistem postavljen u sredini armaturne ploče. "Plutajuća" centralna konzola s panelima osjetljivim na dodir čini se kao da potiče direktno iz koncepta.
DS-ovi dizajneri su integrisali ambijentalno osvjetljenje kako bi naglasili umetke na armaturnoj ploči, koji se neprimjetno prelivaju na panele vrata. Pored toga, putnici će uživati vrhunskom Electra 3D ozvučenju kompanije Focal.
Sjedišta s bočnim potporama su dizajnirana da budu udobna te imaju funkcije masaže, hlađenja i grijanja za putnike na prednjim sjedištima, uključujući grijač za vrat. Putnici na stražnjim sjedištima također imaju dosta mjesta, a i njima su na raspolaganju funkcije hlađenja i grijanja sjedišta.
DS N°8 dijeli STLA Medium platformu s Peugeotom 3008 i 5008, Opel Grandlandom i nadolazećim Citroenom C5 Aircross.Međutim, za razliku od ovih SUV-ova, koji su dostupni i u plug-in hibridnoj te blagoj hibridnoj varijanti, DS N°8 će imati isključivo električni pogon.
Modele s prednjim pogonom će pokretati elektromotor snage 230 i 245 KS, dok će najsnažniji model s dva električna motora raspolagati s ukupno 350 KS te ubrzavati od 0 do 100 km/h za 5,4 sekunde. Bez obzira na snagu, maksimalna brzina bit će ograničena na 190 km/h.
Što se tiče baterija, u ponudi će se naći dvije kapaciteta 74 i 97,2 kWh, koje će ponuditi domet od 572 i 750 kilometara. Ove 400V baterije će podržavati brzo punjenje do 200 kW DC, a od 20 do 80 posto kapaciteta moći će se napuniti za 27 minuta.
DS N°8 će se pojaviti na evropskom tržištu sredinom 2025. godine, a cijene će biti objavljene naknadno.