Ekipa iz Maranella je izabrala ime 499P koje prati nomenklaturu korištenu desetljećima. Broj 499 se odnosi na zapreminu u kubnim centimetrima svakog cilindra, dok slovo P predstavlja prototip. U srcu Ferrarijevog elektrificiranog hiperautomobila je 3,0-litarski V6 motor s dva turbopunjača.
Iz Ferrarija su rekli da je motor strukturno drugačiji od onog u modelu 296 GTB/GT3, kao i da je V6 izabran jer je lagan i kompaktan. Razvija 680 KS te sarađuje s električnim motorom postavljenim naprijed, koji isporučuje 272 KS. Napaja ga 900-voltna baterija iz Formule 1, koja se puni usporavanjem i kočenjem. Pogon je uparen sa sedmostepenim sekvencijalnim mjenjačem.
Hiparautomobil je predstavljen u Imoli, njegov dizajn ima karakteristike modela Deytona SP3, a krasi ga crvena boja sa žutim detaljima kao i model 312PB iz sedamdesetih godina prošlog stoljeća. Dva automobila će nositi brojeve 50 i 51, prvi predstavlja obilježavanje pola stoljeća takmičenja Ferrarija na Lemansu, a drugi je korišten i kroz historiju za Ferrarijeve trkaće automobile.
Ferrari 499P Le Mans je na testiranjima s dva prototipa prešao više od 12.000 kilometara te će biti potpuno homologiran do kraja godine. Debi se očekuje sredinom marta 2023. godine na utrci Sebring 1000 Miles.