Nova verzija Tipa je za 70 mm viša od standardne, a dobila je i zaštitu podvozja po uzoru na SUV-ove. Krovni nosači su prisutni, a Tipo Cross ima i veće gume. Iz Fiata su rekli da zahvaljujući promjenama dizajna automobil ima još robusniji izgled. Pomenute veće gume i kalibrirani ovjes baziran na onom koji koristi 500X crossover doprinose klirensu koji je veći za dodatnih 40 mm.
Odluka za proizvodnju modela Tipo Cross uslijedila je nakon uspjeha Pande Cross, a upravo ovaj model je pomogao Pandi da privuče nove, mlađe kupce.
Fiat je osvježio i dizajn hatchbacka te karavana, a sva tri modela imaju novu prednju rešetku koja sadrži ispisano ime kompanije umjesto tradicionalnog logotipa. Novi logotip je prvi put viđen na konceptu Centoventi na Sajmu automobila u Ženevi 2019. godine.
Izgled kompletnog prednjeg dijela je promijenjen i zahvaljujući novim branicima i svjetlima, a LED tehnologija je standardna. U ponudi su 16 i 17-inčne felge.
Tipo je dobio i novi 7,0-inčni digitalni instrument klaster umjesto analognog, a tu je i 10,25-inčni ekran infotainment sistema koji je osjetljiv na dodir. Sadrži Fiatov najnoviji Uconnect5 sistem koji je debitovao u električnom modelu 500.
Također, Tipo će biti dostupan s nizom benzinskih i dizelskih motora, a očekuje se i blagi hibridni pogon koji imaju Panda te model 500. Sastoji se od 1,0-litarskog benzinskog i 12V električnog motora.
U Evropi će Tipo Cross biti ponuđen s dva paketa opreme, dok će kupci ostalih modela moći birati između tri paketa.
Cijene zasad nisu poznate.