Explorer pokretan električnim motorom s baterijom u evropskim salonima će praviti društvo modelu Mustang Mach-e. Čini se da Frod sada ima dva električna SUV-a slične veličine s pet sjedišta za Stari kontinent, a još čudnije je što su potpuno nepovezani. Umjesto da izgradi Explorer na platformi modela Mach-E, Ford je kreirao svoj najnoviji SUV u saradnji s Volkswagenom. To znači da se ispod eksterijera s Fordovom oznakom krije zapravo MEB platforma koju koristi Volkswagen ID.4.
Ford je "izbjegao" obline modela ID.4 te je izabrao "kvadratniji" izgled koji se bolje uklapa s imenom Explorer. Postoje suptilne reference na sjevernoamerički Explorer, koji Evropa dobija kao plug-in hibrid, a one uključuju C-stub i dizajn stražnjih svjetala. Također, to se odnosi i na prednji dio automobila s tim da električni baby Explorer ima glatki nos bez rešetke. Otvaranjem vrata se primjećuje da električni Explorer više "naginje" prema modelu Mach-E nego prema Exploreru sa SUS motorom ili modelu ID.4. Tu je obavezna samostojeća digitalna instrument tabla iza "zdepastog" četvrtastog upravljača, kao i ogromni portretni 14,6-inčni ekran osjetljiv na dodir. Međutim, tu se završava sličnost s unutrašnjosti modela Mach-E, jer je ekran smješten unutar armaturne ploče, a ne "lebdi" ispred nje. Također, ekran je nagnut unazad, a čak se može i pomjeriti kao bi se prilagodio vozaču. Iza njega se nalazi prostor za odlaganje vrijednih sitnica.
Fizičkog rotirajućeg kontrolera koji viri iz donjeg dijela ekrana nema kao kod električnog Mustanga, a centralna konzola liči na one koje se nalaze u tradicionalnim SUV-ovima što znači da nema dizajn "otvorenog plana" kao što je slučaj kod mnogih električnih automobila uključujući VW ID.4.
Međutim, "ispod kože" Explorer dijeli mnogo toga s modelom ID.4. Tehničkih detalja je malo, tako da nema riječi ni o pogonu. Ipak, Auto Express tvrdi da će osnovni Explorer pokretati jedan motor koji isporučuje 168 KS, kao i da će imati beteriju kapaciteta 52 kWh dovoljnu za domet od 351 km. Punjenje će biti ograničeno na 130 kW.
Druge opcije uključuju motor od 228 KS uparen sa 77 kWh baterijom i punjenjem do 170 kW, kao i dometom od 539 km. Najbrži model će pokretati dva motora ukupne snage 335 KS, imat će pogon na sva četiri točka i domet od 491 km.
Explorer donosi novu tehnologiju u Fordovu evropsku ponudu, uključujući sisteme Assisted Lane Change i Clear Exit Assist. Sjedišta standardno imaju funkciju masaže, unutrašnjost je opremljena dvozonskim klima uređajem, a dio opreme je keyless ulazak u vozilo i hands-free sistem vrata prtljažnika.
Cijene zasad nisu poznate.