U Genesisu ne gube vrijeme u nastojanju da uhvate priključak s automobilskim kompanijama koje se sve više okreću modelima bez motora s unutrašnjim sagorijevanjem, pa su nakon aprilskog predstavljanja elektropokretanog modela G80 sličan scenario ovaj put ponudili u kombinaciji sa SUV modelom GV70.
Iza izgleda karoserije koji se minimalno razlikuje u odnosu na karoseriju konvencionalno pokretanog modela krije se kombinacija dva elektromotora čija se snaga (po potrebi) distribuira na obje osovine, a u Genesisu kažu da s aktiviranim „Boost“ programom elektromotori vozaču na raspolaganje stavljaju 489 KS i 700 Nm obrtnog momenta, što nije opcija koju Hyundaijev podbrend nudi uz elektrificirani G80.
Uz podršku spomenute "konjice“ luksuzni SUV iz mjesta do "stotke“ stiže za 4,5 sekundi, a kapacitet baterija koji je dovoljan za prelazak do 500 kilometara još uvijek nije otkriven. Zna se da je za punjenje baterija od 10 do 80 posto brzim punjačem (350 kW) potrebno manje od 20 minuta.
Iako još uvijek nije zvanično potvrđeno, očekuje se da će GV70 biti prvi elektropokretan model koji će Genesis proizvoditi u tvornici u Sjedinjenim Američkim Državama.