KUPE ILI ELEKTRIČNI SUV
121

Honda razmatra povratak modela Prelude

A. M.
Nova patentna prijava japanske Honde nagovještava potencijalni povratak nekad kultnog modela Prelude. Nekada je to bio relativno pristupačan sportski kupe, ali ako se vrati, pitanje je hoće li zadržati izvorni koncept ili će postati SUV i to sa električnim pogonom?

Nekada je Honda Prelude bila kultni pristupačni sportski kupe i jedan od najpoznatijih modela marke svoje ere, ali je vremenom pala u zaborav. No, od završetka proizvodnje 2001. uzalud čeka duhovnog nasljednika. Prema posljednjim informacijama i nagađanjima, čini se da Honda sprema povratak, no mnogi se pitaju hoće li ostati u formi kupea sa motorom na unutrašnje sagorijevanje ili će postati SUV sa električnim pogonom?

Nova Hondina patentna prijava od 15. augusta ove godine nagovještava potencijalni povratak kultnog imena. Brend je prethodno podnio zahtjev kako bi zaštitio i ujedno zabranio korištenje imena Prelude. Ako na to gledamo s optimizmom, možemo se početi pitati priprema li zaista japanski proizvođač povratak ovog kultnog modela.

No, uz današnje automobilske trendove, moramo ujedno razmišljati može li se i na koji način Honda Prelude vratiti na svjetska tržišta u izvornom obliku, tj. hoće li to i dalje biti sportski kupe sa SUS motorima? U teoriji, nadamo se da će Honda u budućnosti ponovno lansirati Prelude, ali to bi takođe mogao biti i električni sportski automobil ili trendovski električni SUV.

Honda je već u prošlosti istakla da nema prepreka oko razvoja i početka prodaje električnog sportskog modela. To je vizija s kojom proizvođač automobila može uskočiti u konkurentsku borbu s nadolazećim novim električnim Porsche Boxsterom i Caymanom. Nažalost, još je realniji povratak Preludea kao crossovera ili SUV-a, budući da se ovaj karoserijski oblik odlično prodaje.

Za kraj ćemo samo podsjetiti da se originalna Honda Prelude proizvodila u pet generacija između 1978. i 2001. godine.

Karakterisao ju je pogon na prednje točkove i relativno mala masa zbog čega je bila tipični fun to drive kupe. Kasnije se pojavilo i inovativno zakretanje zadnjih točkova čime je Prelude rezao krivine kao F1 bolid. Ta kultna verzija dolazila je pod oznakom 4WS.