Kona Electric je “zategnula” bore te je dobila niz tehnoloških poboljšanja za 2021. godinu. Najveće promjene predstavlja uklanjanje rešetkastog panela te usvajanje elegantne prednje maske koja predstavlja očiglednu razliku u odnosu na model s konvencionalnim pogonom.
Nova tanka LED dnevna svjetla i redizajnirana prednja svjetla su prisutna i na električnom modelu, a tu su i aerodinamičniji niži usisnici. Stražnji dio je uglavnom nepromijenjen, ali su svjetla suptilno promijenjena kako bi se razlikovala u odnosu na ona na starom modelu.
Kona Electricsada ima 12,25-inčni digitalni klaster u standardom opremi, a opciono se nudi ekran intotainment sistema u istoj veličini dok standardda iznosi 8 inča. Stražnja sjedišta sada imaju funkciju grijanja, a putnicima je na raspolaganju novi USB port.
Poboljšanja Hyundaijeve Bluelink usluge povezivanja podrazumijevaju glasnovnu kontrolu, punjenje na daljinu i kontrolu klima uređaja na daljinu kako bi se automobil zagrijao unaprijed ukoliko je uključen na punjač.
Kona Electric je i dalje dostupna s 39,2 kWh baterijom, motorom od 134 KS i dometom od 304 km, a tu je i motor od 201 KS s baterijom od 64 kWh i dometom od 483 km.
Redizajnirani model je i sigurniji zahvaljujući novim sistemima poput sistema praćenja slijepog ugla, cross-traffic sistema, sistema za siguran izlazak iz vozila, kao i eCall servisu koji automatski obavještava nadležne službe u slučaju nesreće.
Prodaja počinje u martu, a cijena još uvijek nije objavljena.