Zasnovan na nedavno predstavljenoj aktuelnoj generaciji modela i30, rezultat rada Hyundaijevog N performance odjela svoje će mjesto pod suncem potražiti među automobilima kao što su VW Golf GTI, Ford Focus ST, Peugeot 308 GTI...
U Hyundaiju su odlučili da će i30 N ponuditi u slabijoj (250 KS) i snažnijoj verziji (275 KS), a u oba slučaja za prijenos snage na prednju osovinu zadužen je ručni 6-stepeni mjenjač. Tu je i elektronski kontrolisana ograničena blokada diferencijala.
Dvolitarski četverocilindarski turbo benzinski motor (T-GDI) s 250 KS dovoljan je za ubrzanje od 0 do 100 km/h nakon 6,4 sekunde, a njegovoj snažnijoj verziji (ako se kupac prije toga odlučio za opcioni Performance paket) za spomenuto ubrzanje potrebno je 6,1 sekunda. Najveći obrtni moment u oba slučaja je 353 Nm, a isto je i s elektronski ograničenom maksimalnom brzinom (250 km/h).
Kvalitet urađenog posla potvrđuje i činjenica da je Hyundaijev N odjel prilikom bespoštednih testiranja na stazi Nürburgring Nordschleife s pretprodukcijskim modelima prešao više od 10.000 kilometara.
S ventilom koji reguliše zvuk izduvnog sistema, nekoliko radnih programa, optimiziranom aerodinamikom, kapacitetnijim kočnicama, adekvatnim gumama i znatno čvršćim ovjesom s kojim je podnica automobila bliža podlozi u odnosu na standarde modele, i30 N definitivno ne želi ostati u sjeni konkurencije, a u tome bi mu mogla pomoći i Performance plava boja karoserije koju Hyundai koristi na svojim WRC automobilima.
Prvi primjerci u prodajne salone širom Evrope trebali bi stići do kraja godine. Cijene još uvijek nisu poznate.