Što se tiče prednjeg dijela, dizajneri su se "poigrali" s oblikom usisnika zraka, tako da sada izgledaju nešto "oštrije", a dodani su i jarko crveni detalji. Dizajn lip spojlera je također promijenjen i uključuje mat sive i crvene detalje, a prednja maska je redizajnirana te sadrži Hyundaijeve nove oznake u mat crnoj boji i novog "ravnog izgleda".
Hyundai i30 N za 2025. godinu standardno dolazi s redizajniranim 19-inčnim kovanim felgama s mat sivom završnom obradom.
Unutrašnjost je također doživjela manje promjene, koje uključuju isti potpuno digitalni 10,25-inčni instrument klaster koji ima i i30 N Sedan, a koji se pridružio postojećem 10,25-inčnom infotainment ekranu. Opcione N kadice presvučene antilopom, kožom i Alcantarom su također osvježene, a oko ručice mjenjača je nova crna površina visokog sjaja. Crveno NGS dugme koje omogućava N Grin Shift boost funkciju je dodano na upravljač.
Na pojedinim tržištima poput Australije novi model posjeduje Hyundai Bluelink povezani program usluga, koji uključuje Automatic Collision Notification sistem, Emergency Call funkciju, Connected Routing s informacijama o saobraćaju u realnom vremenu, Alert usluge i over-the-air softverske nadogradnje. Forward Collision-Avoidance Assist sistem je unaprijeđen novim senzorima prednjeg radara, a kamera je postavljena iza vjetrobranskog stakla. Novi i30 N je standardno opremljen Intelligent Speed Limit Assist sistemom, kao i Read Occupant Alert, Driver Attention Warning i Multi-Collision Braking sistemima.
Promjena pogona nije bilo, tako da se ispod haube i dalje nalazi 2,0-litarski četverocilindrični turbobenzinac, koji razvija 280 KS i 392 Nm obrtnog momenta. Hatchback je i dalje dostupan sa 6-stepenim manuelnim i osmostepenim automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom.