Ioniq 9 služi kao ekvivalent modelu Kia EV9 te koristi poznatu E-GMP platformu, na kojoj je zasnovano nekoliko modela brendova Hyundai, Kia i Genesis.
Sve verzije modela Ioniq 9 dolaze sa velikom 110,3 kWh baterijom te će se prodavati u tri različite konfiguracije. Osnovni Log Range model je opremljen jednim elektromotorom postavljenim nazad, koji razvija 218 KS i 350 Nm obrtnog momenta, a njegov domet iznosi do 620 kilometara po WLTP ciklusu. Također, dobio je 19-inčne felge.
Oni koji traže još bolje performanse, mogu izabrati model Long Range AWD, koji posjeduje i naprijed postavljeni motor, a koji isporučuje dodatnih 95 KS i 255 Nm obrtnog momenta.
U vrhu ponude je Ioniq 9 Performance s dva elektromotora, koji nude po 218 KS. Ovaj model od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,2 sekunde, Long Range AWD taj posao obavlja za 6,7 sekundi, dok Long Range RWD do "stotke" stiže z a 9,4 sekunde. Maksimalna brzina svih modela iznosi 200 km/h.
Bez obzira na verziju, baterija svake od njih se može napuniti od 10 do 80 posto kapaciteta za samo 24 minute, uz korištenje 350 kW punjača.
Ioniq 9 dijeli dosta vizuelnih karakteristika s konceptom SEVEN predstavljenim prije nekoliko godina, posjeduje ista Parametric Pixel svjetla kao i drugi Ioniq modeli, a uprkos svojoj veličini ima koeficijent otpora zraka od samo 0,259 Cd s opcionim digitalnim retrovizorima.
Ovo je ujedno prvi Hyundai bez krovne antene, umjesto koje koristi vjetrobransko staklo za GPS i satelitski radio, instrument tablu za povezane usluge i stražnje staklo za FM/AM radio. Kupci mogu birati između 19, 20 i 21-inčnih felgi, uključujući set flagship 21-inčnih Calligraphy felgi. Također, dostupno je 16 boja karoserije.
Međuosovinsko rastojanje od 3.130 mm rezultiralo je prostranom kabinom, koja je presvučena plišanim materijalima te izgleda kao odlično mjesto za duga putovanja. Upravljač je sličan onom iz najnovije generacije modela Santa Fe, dio je standardne opreme i posjeduje male zelene LED diode koje omogućavaju vozaču da prati nivo baterije.
Jedan zakrivljeni ekran sadrži 12-inčni digitalni instrument klaster te 12-inčni infotainment display. Standardno je Ioniq 9 opremljen s osam zvučnika, no opciono je moguće dobiti Bose sistem s 14 zvučnika. Na raspolaganju je nekoliko USB-C portova, koji se napajaju direktno iz 110,3 kWh baterije, a ne iz 12-voltne baterije.
Mnoge unutrašnje površine obložene su ekološki prihvatljivim materijalima, uključujući recikliranu PET tkaninu, vunenu tkaninu i ekološki obrađenu kožu, čime se naglašavaju ekološki akreditivi automobila. Ioniq 9 će se prodavati u konfiguraciji sa šest i sedam sjedišta, a sjedišta iz trećeg reda imaju funkciju okretanja, baš kao u modelu EV9.
Hyundaijev najnoviji paket sigurnosne opreme je standardan te uključuje Forward Collision-Avoidance Assist 2, Lane Keeping Assist, Blind-Spot Collision-Avoidance Assist, Safe Exit Warning, Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist i High Beam Assist. Također, Ioniq 9 ima deset zračnih jastuka.
Prodaja počinje prvo u Južnoj Koreji i SAD-u u prvoj polovini 2025. godine, nakon čega će biti proširena na Evropu i druga tržišta. Specifikacije za određena tržišta i cijene bit će objavljene nešto kasnije.