Konu N pokreće isti 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem koji razvija 280 KS i koji se nalazi u modelu i30. Snaga se prenosi na prednje točkove preko istog diferencijala s ograničenim proklizavanjem. Automobil je predstavljen u novoj Sonic plavoj boji, nešto suptilnijoj nijansi boje u koju su lakirani modeli i20N i i30N.
Pomenuti motor je uparen s novim osmostepenim mjenjačem s duplim kvačilom, a ljubitelji ručnog mjenjača su ostali uskraćeni. Kona N od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,5 sekundi te dostiže maksimalnih 241 km/h.
Iz Hyundaija poručuju da je Kona N zadržala dovoljno karakteristika SUV-a te da je klirens ostao isti, a tu je i dalje izbor off-road modova vožnje.
Ovi modovi funkcionišu odvojeno od uobičajenih N modova vožnje koji prilagođavaju "oštrinu gasa", promjenu stepena prijenosa, zvuk izduvnog sistema i ovjes. Također, mjenjač ima vlastita podešavanja. Vozaču je na raspolaganju launch control i Grin Shift koji predstavlja dugme za korištenje pri preticanju, nešto poput Porscheovog dugmeta Sport Response namijenjenog sportskim automobilima s PDK mjenjačem.
Kona N ima i Performance Driving Data System koji prati vožnju na stazi tako da vozač dobija korisne podatke koje može iskoristiti za poboljšanje svojih performansi. SUV je također opremljen brojnim aktivnim sigurnosnim sistemima.
Cijena zasad nije poznata.