Debituje u Frankfurtu
10

Hyundai predstavio treću generaciju modela i10

D. B.
Južnokorejski proizvođač automobila Hyundai predstavio je treću generaciju svog modela i10 s poboljšanim dizajnom i unutrašnjošću.

Pojedini mediji pišu da mali automobili u Evropi postaju ugrožena vrsta zbog strogih zakona o emisiji gasova koji prisiljaaju proizvođače da troše više novca kako bi ovi mali automobili zadovoljili norme. To je sve teže kako vrijeme prolazi pa je razvijanje solidnog posla sa gradskim automobilima komplikovanije nego ikad prije.

Međutim, Hyundai ne odustaje od A segmenta, a dokaz za to je predstavljanje treće generacije modela i10, sestrinskog modela Kiji Picanto. Postoje dobre i loše strane dizajna Hyundaijevog najmanjeg automobila. Iako nije ni blizu uzbudljiv kao na oficijelnoj skici, ipak postoje ogromna poboljšanja u odnosu na odlazeći model.

Čini se da je i10 porastao iako su njegove dimenzije ostale uglavnom iste. Ipak, širi je za 20 i niži za isto toliko mm, a dužina i međuosovinsko rastojanje su uglavnom isti. Mali petovratni hatchback izgleda više sportski u odnosu na model koji zamjenjuje te će vjerovatni biti poželjniji u N Line opremi s dvostrukim izduvnim cijevima.

Unutrašnjost je značajno promijenjena te su napravljeni koraci u pravom smjeru. Na armaturnoj ploči dominira 8-inčni ekran osjetljiv na dodir namijenjen infotainment sistemu, koji podržava Apple CarPlay i Android Auto povezivost. Tu je i bežični punjac, a postoji i aplikacija za smartphone koja omogućava vozaču da s udaljenosti pristupi nekim funkcijama automobilu poput kontrole klima uređaja.

Hyundai i10 posjeduje sistem kočenja u hitnim situacijama koji funkcioniše pomoću kamere za detekciju ne samo vozila, nego i pješaka. Tu su i drugi sigurnosni i pomoćni sistemi uključujući detekciju umora vozača, upozorenje na ograničenje brzine, pomoćni sistem držanja vozila u traci, automatska duga svjetla i slično.

Novi i10 pokreće trocilindrični 1,0-litarski benzinski motor koji razvija 67 KS i 96 Nm obrtnog momenta, ali nažalost nema turbopunjača. Nešto snažniji 1,2-litarski motor isporučuje 83 KS i 118 Nm. Oba su uparena sa petostepenim manuelnim mjenjačem, a uz doplatu je moguće dobiti automatizirani manuelni petostepeni mjenjač. Nešto kasnije će se pojaviti LPG verzija.

Hyundai i10 će biti predstavljen javnosti na Sajmu automobila u Frankfurtu, a prodaja počinje u prvoj polovini sljedeće godine.