Nova opcija
6

Hyundai predstavio Veloster N s novim 8-stepenim automatskim mjenjačem

E. L.
Kupci koji ne preferiraju tri papučice uskoro će moći da kupe najsnažniju verziju Velostera za čiju je distribuciju snage zadužen novi adaptivni 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila.

Glasine da u Hyundaijevom N odjelu pripremaju Veloster koji će umjesto dosadašnjeg dvolitarskog pokretati novi 2,5-litarski turbobenzinski motor nisu bile tačne, ali su u spomenutom odjelu umjesto većeg motora za kupce najsnažnijeg Velostera pripremili opciju s novim 8-stepenim automatskim mjenjačem s kojim na prednju osovinu stiže više obrtnog momenta.

Zanimljivo dizajniran Veloster i dalje pokreće dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji u standardnoj verziji nudi 250 KS i 353 Nm najvećeg obrtnog momenta, odnosno 275 KS i 353 Nm s Performance paketom, ali u kombinaciji s adaptivnim automatskim mjenjačem i sistemom NGS (N Grin Shift) vrijednost najvećeg obrtnog momenta u oba slučaja iznosi 377 Nm.

Kupci koji ne preferiraju tradicionalne tri papučice u ovom slučaju mogu računati i na novi opcioni paket s kojim stižu lakša i izrazitije profilisana prednja sjedišta, a nema promjena na karoseriji automobila koji je u fazi testiranja danima "maltretiran“ na čuvenoj njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife.