Drugi električni "N"
11

Hyundai priprema Ioniq 6 N koji će biti još snažniji od modela Ioniq 5 N

E. L.
Nismo iznenađeni informacijom prema kojoj u sportskom odjelu južnokorejske automobilske kompanije pripremaju N verziju i na osnovici drugog elektropokretanog modela Ioniq 6.

Prema posljednjim informacijama, nedavno predstavljenom elektropokretanom crossover modelu Ioniq 5 N koji „potpisuje“ N odjel (u kojem su zaduženi za sportske verzije južnokorejske automobilske kompanije) uskoro će se priključiti i slično koncipirano sportsko izdanje nastalo na osnovici elektropokretanog modela Ioniq 6.

Najavljen atraktivnim elektropokretanim konceptnim modelom RN22e, Ioniq 6 N koji bi se u produkcijskom izdanju trebao pojaviti 2025. godine trebao bi biti još snažniji od odlično prihvaćenog modela Ioniq 5 N čija dva elektromotora uz radni program N Green proizvode 660 konjskih snaga i 739 Nm obrtnog momenta koji se prenosi na obje osovine.

Spomenute brojke dovoljne su da prvi elektropokretan Hyundai ukrašen slovom N od 0 do 100 km/h stiže za 3,6 sekundi i razvije 260 km/h, pa je uz još snažniji Ioniq 6 N za koji kažu da će biti i nešto lakši od "Petice“ realno očekivati još bolje performanse.

Drugi električni model koji će „potpisati“ N odjel ne znači da će međunarodni tim specijalista na čijem je čelu (umjesto penzionisanog Alberta Biermanna) opet bivši uposlenik BMW-ovog M odjela Thomas Schemera uskoro prestati s proizvodnjom sportskih modela koje pokreću motori s unutrašnjim sagorijevanjem. U prilog tome ide i najava da će narednu Elantru N umjesto dosadašnjeg dvolitarskog četverocilindarskog turbobenzinskog motora uskoro pokretati 2,5-litarski turbobenzinac.