Jaguarov novi crossover mnogo je više od smanjenja većeg modela F-Pace, a u britanskoj automobilskoj kompaniji su prilikom zvaničnog predstavljanja izjavili da očekuju kako će kompaktniji E-Pace nadmašiti prodajne rezultate većeg modela F-Pace.
Interno nazvan "mladunče", E-Pace je zasnovan na nekoliko osnovnih strukturalnih elemenata koji se koriste na modelu Range Rover Evoque, a nakon tri godine razvoja kupcima je ponuđen sportski crossover koji će, prema obećanju šefa inžinjerskog odjela Jaguara, "voziti" onako kako se očekuje od pravog Jaguara. U tome će mu dijelom pomoći i opcioni 21-inčni točkovi, ali i adaptivni ovjes s rješenjima koja su "posuđena" s modela XF.
S dizajnerskim rješenjima u kabini koja su bliže sportskom modelu F-Type nego modelu F-Pace, E-Pace ima sve preduslove da ga nazovu "vozačkim automobilom". Istovremeno, u Jaguaru su se potrudili da vozaču i njegovim putnicima osiguraju mnogo životnog prostora koji je obložen najkvalitetnijim materijalima i opremljen najmodernijim "igračkama".
Za kupce u Evropi E-Pace će se nuditi s pet motora iz serije Ingenium: tri dizelska i dva benzinska. Dvolitarski četverocilindarski turbodizelski motor moći će se dobiti sa 150, 180 ili 240 KS, a ljubitelji benzinaca iz iste će konfiguracije moći računati na 250, odnosno 300 KS. Za kupce s druge strane Atlantika nudit će se samo benzinci.
Najslabiji dizelski motor u ponudi moći će se dobiti i u kombinaciji s pogonom preko prednje osovine i ručnim 6-stepenim mjenjačem, a za sve ostale opcije tu je adaptivni integralni pogon (Active Driveline) i 9-stepeni automatski mjenjač. S 300 KS ispod aluminijskog poklopca E-Pace od 0 do 100 km/h stiže nakon 5,9 sekundi i razvija više od 250 km/h.
Prema svemu sudeći, "mladunče" ima sve preduslove za izvanredan uspjeh na tržištu crossovera na koje će uskoro stići.