Novo izdanje Jeepove perjanice koja će se uskoro prodavati širom svijeta nudit će se u kraćoj i dužoj karoserijskoj verziji (s kojom stižu tri reda sjedišta) i pet paketa opreme, a shodno aktuelnim trendovima Grand Cherokee sa sobom po prvi put donosi i elektrificiranu "plug in“ hibridnu pogonsku opciju.
Hibridni GC krije se iza oznake 4xe, a kombinacija koju čine dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski i dva elektromotora proizvodi 380 konjskih snaga i 637 Nm najvećeg obrtnog momenta. Kapacitet baterija dovoljan je za prelazak 40 kilometara bez trošenja benzina, a deklarisana prosječna potrošnja iznosi samo 4,1 litara na 100 kilometara.
Osnovni 3,7-litarski V6 benzinski motor nudi 297 KS i 352 Nm obrtnog momenta, a s paketima opreme Trailhawk, Overland i Summit u opciji je i 5,7-litarski V8 motor čijih je 362 KS i 529 Nm obrtnog momenta dovoljno da Grand Cherokee može vući više od tri tone. Za prijenos snage na podlogu u sva tri slučaja zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač.
Za upravljanje adaptivnim pogonom preko obje osovine brinu tri elektronski kontrolisana sistema, a odličnom snalaženju u svakoj situaciji pomoći će pet radnih programa, adaptivni zračni ovjes, rastojanje između podnice i tla (do 290 mm) i adekvatne gume na 18-inčnim felgama.
Daleko od bespuća, vozač i njegovi saputnici na raspolaganju će imati tih, prostran, udoban i bogato opremljen automobil čija dužina u kraćoj verziji iznosi 4,91 metara. Prvi primjerci u evropske prodajne salone trebali bi stići do sredine naredne godine.