Kineski proizvođači nisu do sada uspjeli osvojiti više od 3% tržišta novih automobila u Europi. Još uvijek uspostavljaju svoju zastupničku mrežu i pokušavaju zadobiti povjerenje kupaca, što traje neko vrijeme. Ipak, za marku Nio nema zime, jer su na putu da ubrzaju taj proces, s obzirom da su postigli dogovor s Oslo Taxijem, jednim od najvećih norveških taksi operatera, s više od 13.000 vozila u svojoj floti.
Drugim riječima, plug-in hibridi takođe će biti suvišni, jer novi zakon nalaže da taksi vozilo mora pokretati struja ili gorive ćelije. Za taksiste bilo koja vrsta punjenja električnog vozila donosi niz implikacija, pa čak i ako je riječ o brzom punjenju. Osim što takva praksa vozače tjera na češće i duže zaustavljanje tokom radnih smjena, učestalo punjenje oštećuje bateriju i skraćuje joj životni vijek. Tesla trenutno naplaćuje oko 20.000 dolara za zamjenu baterije.
Budući da Nio električari koriste princip zamjene, umjesto punjenja baterije, taksisti koji ih budu koristili bit će produktivniji. Drugim riječima, potrošit će oko šest minuta da zamjene ispražnjenu bateriju potpuno napunjenom. To bi trebalo povećati produktivnost ovih radnika ako Nio bude u mogućnosti instalirati dovoljno Power Swap stanica raspoređenih po glavnom gradu Norveške.
Taksisti su jedan od najboljih vidova za promociju novih marki na bilo kojem tržištu automobila. Oni su ti koji prije svih detektuju kvalitet i pouzdanost vozila, troškove održavanja, koliko goriva ili energije troši itd. Svako ko želi kupiti pouzdan auto može se ogledati na to šta taksisti voze. To bi na kraju krajeva trebao biti dobar znak za kineskog proizvođača automobila, koji bi mogao imati hiljade ljudi i vozila na cesti koji će promovisati njihove proizvode bez suludih marketinških troškova.
Još jedna prednost koju Nio može ponuditi Oslo Taxiju je ta da će njihovi automobili uvijek imati bateriju koja savršeno radi. Ako nešto pođe po zlu s baterijom, Nio aplikacija će sugerisati vozaču da ode do Power Swap stanice i zamijeni komponentu.
Nio je nedavno objavio zanimljiv post na Facebooku govoreći o devet prednosti koje nudi njegov sistem zamjene baterija. Jedna od njih je da se izmjenjive komponente lakše recikliraju i ponovno koriste, jer "baterije i vozila'' imaju različite vijekove trajanja.
Električni automobil će lako nadživjeti vijek trajanja baterija. Ukratko, čini se da je Nio postigao veliki cilj u pokušaju prodaje vozila i prodora u Europu. Ako posao s Oslo Taxijem prođe dobro, i drugi europski gradovi bi mogli uvesti ovu praksu.