Nagađanja su završena: Lamborghinijev SUV Urus, koji će mnogobrojnim atraktivnim karoserijskim detaljima jasno pokazivati da dolazi iz odaja jedne od najslavnijih automobilskih kompanija, pokretat će 4-litarski biturbo V8 motor koji će raspolagati sa više od 600 konjskih snaga. Prijenos snage na obje osovine vršit će se preko automatskog mjenjača sa dva kvačila.
Iako će Urus dijeliti platformu koju će Porsche koristiti na narednoj generaciji modela Cayenne, nakon „magije“ u odjelu Lamborghinija u kojem su zaduženi za šasije i ovjese, očekuje se da će Urus biti najbeskompromisniji i najupravljiviji produkcijski SUV do sada.
Uz ovjes i šasiju po uzoru na supersportske automobile, Urus će također imati upravljanje preko obje osovine koje Lamborghini već koristi na modelu Aventador S, ali i elektronski kontrolisane adaptivne amortizere.
Urus nije prvi Lamborghini s naglašenim rastojanjem između tla i podnice, jer je italijanska kompanija krajem osamdesetih godina za vojne, kasnije i civilne potrebe proizvodila SUV LM002 koji je za pogon koristio atmosferski V12 motor „posuđen“ iz Lamborghinijevog supersportskog modela Countach.
U Lamborghiniju su oprezni, ali se ipak nadaju da će Urus (koji se prema preliminarnim istraživanjima posebno dopada ženama) ostvariti mnogo bolje prodajne rezultate u odnosu na rezultate koje je ostvario LM002. U prilog tome svakako ide i činjenica da SUV-ovi i crossoveri polako ali sigurno preuzimaju inicijativu na većini svjetskih tržišta.