Model je nazvan Defender Trophy Edition te donosi niz stilskih karakteristika inspirisanim klasičnim off-road vozilima koja su se takmičila između 1980. i 2000. godine.
Svi primjerci su lakirani u žutu boju kao i nekadašnji Camel Trophy terenci, a razlika je u Camelovom logu koji se nalazio na svim vratima originalnih takmičarskih automobila.
Land Rover nije koristio Camelov brend iz pravnih razloga, a kako bi zaobišao problem, britanski brend je dizajnirao novi logo za specijalni Defender.
Trophy Edition ima krovne nosače, blatarice, gumene patosnice, integrisani zračni kompresor, stepenice za pristup krovu, a opciono je moguće dobiti i vitlo.
Specijalni model je baziran na Land Roverovim X-Defender SE specifikacijama, a pokreće ga 3,0-litarski 6-cilindrični P400 benzinski motor s turbopunjačem i blagom hibridnom tehnologijom, koji razvija 400 KS i 550 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na sva četiri točka preko osmostepenog automatskog mjenjača, za ubrzanje od 0 do 100 km/h je potrebna 6,1 sekunda, dok maksimalna brzina iznosi 208 km/h.
Land Rover Defender Trophy Edition će se prodavati samo u Sjevernoj Americi, proizvodnja je ograničena na 220 primjeraka, a početna cijena iznosi 90.000 dolara.
Za kupce će biti organizovana i off-road avantura.