Exige Sport 380 je sjajan sportski automobil koji se može koristiti na javnim cestama, ali je grupa najzagriženijih inžinjera u britanskoj kompaniji Lotus došla na ideju da kupcima pripremi i verziju Exige Race 380 koja se može koristiti samo na trkalištu.
Opsesivnim pristupom kada se radi o smanjenju mase automobila u Lotusu su uspjeli Race verziju Exiga olakšati za dodatnih 122 kilograma, čime su dodatno poboljšane performanse atraktivnog dvosjeda koji pokreće Toyotin centralno smješten 3,5-litarski V6 motor koji uz asistenciju mehaničkog kompresora na zadnju osovinu isporučuje 380 konjskih snaga i 410 Nm obrtnog momenta.
I dok se uz Exige Sport 380 može birati ručni ili automatski 6-stepeni mjenjač, Exige Race 380 isporučuje se isključivo sa 6-stepenim sekvencijalnim Xtrac mjenjačem. U standardnoj opremi je mehanička ograničena blokada diferencijala, poseban hladnjak ulja i kombinacija 17 i 18-inčnih ojačanih felgi na kojima su gume Michelin Pilot Sport Cup 2.
Ultralagan automobil s aerodinamičkim karoserijskim rješenjima koja pri velikim brzinama osiguravaju izvanredno prijanjanje, od 0 do 100 km/h stiže nakon 3,2 sekunde (0,3 sekunde bolje od vremena koje postiže cestovna verzija), a svoj je raskošan potencijal najbolje demonstrirao na tvorničkoj testnoj stazi koju je prešao za 1 minut i 23,5 sekundi, što je 1,5 sekundi bolje od najboljeg vremena koje je ostvario model Exige Cup R.
Maksimalna brzina iznosi blizu 275 km/h, a Lotusova "igračka" za odrasle već se može naručiti za malo manje od 115.000 eura.