Elise Cup 250 došao je na mjesto modela Elise Cup 220 i izvana se razlikuje po novodizajniranim aerodinamičkim karoserijskim komponentama, a tu su i nove ultralagane 16 i 17-inčne ojačane aluminijske felge. Zbog uštede na težini automobil je opremljen karbonskim sportskim sjedištima, ali i olakšanim akumulatorom.
Lotus je za kupce koji žele još lakši Elise pripremio i karbonski aerodinamički paket s kojim se mijenja standardni prednji usmjeriivač zraka, zadnji spojler, zadnji difuzor i obloge pragova. Pored atraktivnijeg izgleda, spomenute karbonske komponente pomogle su da masa Elisa Cup 250 nakon svega bude samo 920 kilograma.
Na spomenute kilograme dolazi 1,8-litarski četverocilindarski benzinski motor potpomognut mehaničkim kompresorom koji su u Lotusu za ovu priliku pojačali na 246 konjskih snaga uz koje stiže 250 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na zadnju osovinu vrši se preko 6-stepenog ručnog mjenjača, a omjer mase i snage dovoljno je povoljan da Elise Cup 250 od 0 do 100 km/h stiže nakon 3,9 sekundi. Maksimalna brzina ultralaganog dvosjeda je 248 km/h, čime je Cup 250 zvanično opravdao epitet najbržeg cestovnog Elisa do sada.
Kada smo već kod performansi, u Lotusu kažu da je Elise Cup 250 za zatvaranje krua na testnoj stazi Hethel "potrošio“ 1 minut i 34 sekunde, što je 4 sekunde manje od vremena koje je napravio odlazeći model Elise Cup 220.
Pored odličnog motora u „dijetalnoj“ karoseriji, Elise Cup 250 opremljen je podesivim prednjim stabilizatorima, Bilstein amortizerima, Eibach oprugama i posebnim kočnim sistemom. U Lotusu za zadovoljstvo i zabavu koju nudi vrhunski upravljiv automobil traže 61.100 eura, a prvi primjerci u prodajne salone stižu u aprilu.