Prije najavljenog ulaska u klub automobilskih kompanija u kojima elektromotori mijenjaju
motore s unutrašnjim sagorijevanjem Lotus je za kupce koji preferiraju "old school“ rješenja pripremio posljednja izdanja svojih ultralaganih dvosjeda Elise i Exige koji sa sobom donose još snažnije motore i bogat paket standardne opreme.
Prvi Lotus Elise predstavljen je 1996. godine, a nakon skoro četvrt stoljeća kupci osnovne posljednje izvedenice (Elise Sport 240 Final Edition) mogu računati na 240 KS koje proizvodi centralno smješten 1,8-litarski četverocilindarski motor potpomognut mehaničkim kompresorom, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za nešto više od četiri sekunde.
Verzija Elise Cup 250 Final Edition opremljena je dodatnim aerodinamičkim karoserijskim komponentama, Bilsteinovim amortizerima i adaptivnim stabilizatorima, a s opcionim paketom karbonskih komponenti masa automobila iznosi samo 931 kilograma.
Prvi Exige na scenu je došao četiri godine nakon premijere modela Elise, a posljednje izdanje (s adekvatnim pločicama koje sugerišu skori kraj puta za konvencionalno pokretane Lotuse) nudi se u kombinaciji s verzijama Sport 390, Sport 420 i Cup 430.
Sve tri Final Edition opcije pokreće Toyotin centralno smješten 3,5-litarski V6 motor s mehaničkim kompresorom koji u najsnažnijem modelu (Cup 430) razvija 430 KS. Dovoljno da 1.110 kilograma težak dvosjed od 0 do 100 km/h stigne za 3,2 sekunde i razvije 280 km/h.