S konceptnim modelom Alfieri Maserati je još 2014. godine najavio da priprema supersportski dvosjed koji će nastaviti tamo gdje je stao model MC12, a šest godina poslije italijanska kompanija predstavila je atraktivan dvosjed MC20 koji bi do prvih kupaca trebao stići početkom naredne godine.
MC20 pokreće Maseratijev novorazvijeni centralno smješten trolitarski V6 motor koji se krije iza naziva 'Nettuno', a uz asistenciju dva turbopunjača vozač može računati na 630 konjskih snaga i 729 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju je distribuciju na zadnju osovinu zadužen 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila.
Spomenute brojke dovoljne su da dvosjed čija masa ne prelazi 1.500 kilograma od 0 do 100 km/h stigne za 2,9 sekundi i razvije 323 km/h, a u Maseratiju tvrde da u kategoriji kojoj pripada MC20 u ovom trenutku imaju najbolji omjer mase i snage, jer je jedna konjska snaga zadužena za samo 2,3 kilograma.
Pet radnih programa zaduženo je za optimalan rad motora, mjenjača, upravljača i adaptivnog ovjesa u različitim situacijama, a MC20 (čija je šasija razvijena u saradnji s kompanijom Dallara) će sav svoj potencijal najbolje pokazati u radnom programu Corsa.
U Maseratiju još uvijek nisu otkrili tehničke detalje verzije koju će pokretati samo elektromotori, ali su objavili da će MC20 EV do „stotke“ stizati za 2,8 sekundi, razvijati 310 km/h i s jednim punjenjem baterija moći da pređe 323 kilometra.