Prije mjesec dana sportski odjel Renaulta otkrio je (prvu) snažniju varijantu Megana RS 275 Trophy za koju se očekivalo da će prihvatiti "bačenu rukavicu“ španskog proizvođača Seata, čiji je Leon Cupra 280 bio nosilac najbržeg vremena u "zelenom paklu“, ali Renault Sport tada je otkrio još ekstremniji Megane RS 275 Trophy-R zbog kojeg superbrzi Leon sada kasni za oko 4 sekunde, jer novi rekord staze Nordschleife za automobile s prednjim pogonom sada iznosi 7 minuta i 54.36 sekundi.
Za ostvarivanje spomenutog vremena, u odnosu na Megane RS 275 Trophy, R-verzija olakšana je za skoro 100 kilograma, što je postignuto uklanjanjem zadnjih sjedišta i većine materijala za izolaciju zvuka. I to nije sve! Inžinjeri su posegnuli za manjim akumulatorom, a također nema ni audio-sistema ni klima-uređaja.
Olakšavanju su znatno pomogla i dva karbonska trkačka sjedišta izlivena iz jednog komada. Uz automobil, čiji dvolitarski četverocilindarski turbo-benzinski motor razvija 275 KS i 360 Nm obrtnog momenta, standardno stiže cup šasija uz koju idu Öhlins podešavajući amortizeri i ograničena blokada diferencijala.
Tu je i titanijumski izduvni sistem koji "potpisuje“ Akrapovič, na ultralaganim (crnim ili crvenim) 19-inčnim felgama koje isporučuje kompanija Speedline su Michelin Pilot Sport Cup 2 gume, a za kočenje brinu diskovi prečnika 350 milimetara. Produkcija modela Trophy-R, koji karakteriše dvobojna šema karoserije i nekoliko adekvatnih aplikacija, ograničena je na samo 250 primjeraka. Automobil će se ponuditi u 15 zemalja, a prodaja počinje u drugoj polovini godine.