Mercedes-AMG GT 63 S E Performance kombinuje vrhunske performanse i impresivnu dinamiku u vožnji sa maksimalnom efikasnošću zahvaljujući posebnom pogonskom sklopu. Model E PERFORMANCE tako prenosi AMG DNK vozačkih performansi u elektrifikovanu budućnost.
Kombinacija 4.0-litarskog V8 biturbo motora i električnog motora generiše snagu od 620 kW (843 KS) i maksimalni obrtni moment veći od 1.400 Nm. Trenutni odziv električnog pogona na zadnjoj osovini, brzo povećanje obrtnog momenta i poboljšana raspodjela težine stvaraju novo, izuzetno dinamično iskustvo u vožnji.
Kao i u Formuli 1, baterija je posebno dizajnirana za brzu isporuku i potrošnju energije. Električni domet od 12 kilometara omogućava praktični operativni radijus, na primjer u gradu ili u stambenim područjima.
Mercedes-AMG nastavlja i u komunikaciji o elektrifikaciji sa svojim brend ambasadorom will.i.am, poznatim muzičarem i višestrukim dobitnikom Grammy nagrada koji je protagonista marketinške kampanje “Sve, samo ne tih“. On nije samo pomogao ovom konceptu, već je napisao i ekskluzivnu pjesmu za video.
Performanse najsnažnijeg serijskog vozila iz AMG-a do sada su impresivne: ubrzanje od mirovanja do 100 km/h traje samo 2,9 sekundi, a 200 km/h se postiže za manje od 10 sekundi. Ubrzanje se završava na 316 km/h.
Elektromotor snage 150 kW (204 KS) je pozicioniran na zadnju osovinu, gde je integrisan sa dvostepenim mjenjačem sa električnim kontrolisanim zadnjim diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem u kompaktnoj pogonskoj jedinici (EDU). Stručnjaci ovaj raspored nazivaju P3 hibridom. Lagana baterija visokih performansi se također nalazi u zadnjem dijelu automobila. Ovaj kompaktni dizajn ima brojne prednosti:
- Električni motor djeluje direktno na zadnju osovinu i zbog toga može da pretvori svoju snagu direktnije u pogon - za dodatnu podršku prilikom polaska, ubrzavanja ili preticanja.
- Snaga elektromotora se uvijek može primjeniti sa punim obrtnim momentom, stoga je posebno agilno kretanje moguće.
- Pored toga, vozač odmah doživljava primjetno povećanje performansi zahvaljujući integrisanom, elektronski kontrolisanom zadnjem diferencijalu sa ograničenim proklizavanjem: hibridni model je još agilniji prilikom ubrzavanja iz krivina, a pruža veću trakciju, a samim tim i veću bezbjednost u vožnji.
- Kako se klizanje na zadnjoj osovini povećava, pogonska snaga elektromotora se prenosi na prednje točkove kada je potrebna veća trakcija. Ovo se ostvaruje mehaničkom vezom kardanom i pogonskim osovinama prednjih točkova.
- Pozicioniranje na zadnjoj osovini poboljšava raspodjelu težine kao i raspodjelu opterećenja osovina u vozilu i na taj način čini osnovu za izuzetnu upravljivost.
- AMG koncept nudi veoma visoku efikasnost regeneracije, jer sistem dozvoljava samo minimalne mehaničke i hidraulične gubitke motora i prijenosa.
- Automatizovani dvobrzinski mjenjač na zadnjoj osovini sa svojim podešenim odnosom brzine osigurava opseg rada od visokog obrtnog momenta neophodnog za pokretanje vozila do bezbjednog prijenosa snage na većim brzinama. Električni aktuator aktivira drugu brzinu najkasnije oko 140 km/h, što odgovara maksimalnoj brzini električnog motora od oko 13.500 okretaja.
- Povećanjem performansi ugradnjom dodatnog elektromotora, razvojni tim je također uspio da istovremeno poboljša efikasnost cijelog vozila – i u isto vreme postigne niže emisije, kao i manju potrošnju goriva.
Inspirisana Formulom 1, razvijena u Affalterbachu: AMG baterija visokih performansi
Prilikom definisanja strategije elektrifikacije, od samog početka je bilo jasno da će sve suštinske komponente biti razvijene u Affalterbachu. U srcu ovoga je AMG baterija visokih performansi (HPB). Razvoj ove litijum-jonske baterije inspirisan je tehnologijama koje su se već dokazale u najtežim uslovima u Mercedes-AMG Petronas F1 timu Formule 1 hibridnih trkaćih bolida.
Baterija visokih performansi AMG GT 63 S E Performance ima kapacitet od 6,1 kWh uz stalnu isporuku snage od 70 kW i kratkotrajnu mogućnost isporuke snage od 150 kW u trajanju od 10 sekundi.
Mala težina baterije od svega 89 kilograma omogućena je visokom gustinom snage od 1,7 kW/kg. Poređenja radi: konvencionalne baterije bez direktnog hlađenja ćelija postižu svega polovinu ove vrijednosti. Punjenje baterije je moguće preko AC punjača od 3,7 kW, na stanici za punjenje, preko Wallbox-a ili pomoću utičnice u vašoj kući. Baterija je projektovana da obezbjedi isporuku velike snage i povlačenje velikih struja i nije projektovana za ostvarenje najvećeg mogućeg dometa na električni pogon. Ipak, električni domet od 12 kilometara omogućava praktičan operativni radijus, na primjer za tihu vožnju bez emisije od stana do periferije grada ili autoputa.