S-Klasa novog doba
3

Mercedes-Benz pokazao unutrašnjost nadolazećeg EQS modela

E. Z.
EQS je potpuno elektična luksuzna limuzina iz Mercedesa. Sa ovi modelom Mercedes-EQ redefiniše ovaj segment automobila, a EQS je prvi model zasnovan na modularnoj arhitekturi vozila za luksuzna električna vozila.

Spajajući tehnologiju, dizajn, funkcionalnost i povezanost, EQS oduševljava i vozače i putnike. Sa koeficijentom otpora zraka Cd koji kreće od 0,20, postavlja se novi aerodinamični standard za proizvodnju vozila.

Dizajneri su imali misiju i priliku da kroče potpuno novim putem u oblikovanju enterijera. Zaista su u potpunosti iskoristili ovu slobodu: MBUX Hyperscreen je jedna od novina u novom EQS.

Udubljeni ekran pruža se ispred putnika od lijevog do desnog A-stuba poput okeanskog talasa. Pored same veličine, visokokvalitetni, detaljni dizajn takođe garantuje “wow” efekt.

MBUX Hyperscreen intergisan je u instrument tablu na minimalistički način. Okružuju ga samo tanki srebrni, okvir u sjenci, uska traka ventilacionog otvora i uski kožni okvir. Traka ventilacionog otvora se proteže cijelom dužinom na vrhu i istovremeno je veoma tanka.

Ove ektremne proporcije, zajedno sa staklenim valom MBUX Hyperscreena, stvaraju avangardnu arhitekturu kokpita. Miran i jasan dizajn panela vrata posuđen je iz dizajna enterijera modernih životnih prostora. Avangardni, kao i tradicionalni materijali i boje daju unutrašnjosti posebnu atmosferu. Još jedna vizuelna karaktersitika je head-up displej sa sadržajem proširene stvarnosti.

Utisak slušanja EQS-a se kreće od udobne tišine do interaktvnog zvučnog iskustva. Holističkom produkcijom zvuka, Mercedes stručnjaci za zvuk učinili su da se paradigma preusmjeri sa motora sa unutrašnjim sagorevanjem na akustički osjetljiv električni automobil.

EQS dolazi iz fabrike sa dva zvučna okruženja: Srebrni Talas i Živopisni Tok. Oni se mogu odabrati ili isključiti kao zvučni doživljaj na centralnom displeju. Vozača i putnike zvučno pozdravljaju kada se približavaju vozilu i kada ulaze. Odgovarajući zvuk aure takođe prati izlazak i zaključavanje EQS-a. Opcioni zvuk vožnje, koji reprodukuju zvučnici u unutrašnjosti, također je dio odgovarajuće zvučne kulise.

Novi programi ENERGIZING NATURE, dio sistema ENERGIZING COMFORT, također nude impresivno realistično iskustvo slušanja. Umirujući zvuci, Forest Glade, Sounds of the Sea i Summer Rain, kreirani su u saradnji sa akustičarem prirode, Gordonom Hemptonom. Usluge streaminga su još jedna alternativa novoj tišini i interaktivnom zvuku vožnje u automobilu: sa uslugom Online Music, Mercedes-Benz je intergisao sve glavne usluge streamovanja muzike u MBUX sistem za zabavu.

EQS ima i nešto protiv neprijatnih mirisa: njegov veliki HEPA filter (High Efficiency Particulate Air) vrlo efikasno čisti spoljni zrak od fine prašine, čestica i polena. Specijalni aktivni ugalj u HEPA filteru i filteru kabine, također filtrira sumpor-dioksid i azotne okside, kao i mirise. U HEPA filteru koristi se oko 600 grama aktivnog ugljena. Površina filtracije odgovara površini od oko 150 fudbalskih terena. Aktivno parfemisanje EQS-a dio je paketa AIR-BALANCE. Novi miris sastavljen je za novi vrhunski električni model: No.6 MOOD Linen.

U unutrašnjosti EQS-a možete mnogo toga i osjetiti: kožne površine sa složenim šavovima ili dinamičnom perforacijom; moderna fina struktura NEOTEX-a, koja kombinuje izled nubuk kože i visokotehnološkog neoprena, ukrasni elementi od pravog drveta.

Centralni i putnički displej MBUX Hyperscreen-a također nude povratne informacije. Ako prst dodirne određene tačke ekrana osjetljivog na dodir, korisnik na glatkoj površini osjeti impulse koji ostavljaju utisak mehaničkog prekidača. Još jedno operativno pomagalo je takozvana povratna sprega oba ekrana. Različiti nivoi pritisaka na staklo mijenjaju odaziv. Na primjer, MBUX zatim prelazi na drugi nivo menija. Konačno, do deset različitih programa masaže mogu se aktivirati. Koristeći vibracione motore u sjedištima, također se može pojačati efekt opuštajuće masaže toplotom po principu vrućeg kamena. U tu svrhu, grijanje sjedišta kombinuje se sa zračnim komorama na napuhivanje višekonturnih sjedišta.

Sposoban za učenje zahvaljujući vještačkoj inteligenciji (AI)

EQS nije samo automobil koji privlači (skoro) sva ljudska čula. Kao izuzetno inteligentno vozilo, EQS i sam ima čula. U zavisnosti od opreme, do 350 senzora različitih vrsta se koriste kao senzorni organi u svim dijelovima automobila. Oni mjere razdaljine, brzine i ubrzanja, uslove osvjetljenja, padavine i temperature, zauzetost sjedišta kao i kretanje vozačevih očnih kapaka, ali i govor putnika.

Ove informacije obrađuju kontrolne jedinice koje, upravljane algoritmima, donose odluke u djeliću sekunde. Dakle, one su mozak. Ali, mnogo informacija je korisno samo ako nešto možete da učinite sa njima. Novi EQS može proširiti svoje mogućnosti na osnovu novih iskustava, jer zahvaljujući vještačkoj inteligenciji sistem posjeduje ogromne sposobnosti za učenje.

EQS će se proizvoditi zajedno sa S-Klasom i Mercedes-Maybach S-Klasom u potpuno “karbon-neutralnoj” Fabrici 56 u Sindelfingenu, najmodernijem pogonu za proizvodnju automobila markea Mercedes-Benz.

Baterijski sistemi se proizvode u obližnjem mjestu Untertürkheim, u dijelu fabrike Hedelfingen. EQS će biti potpuno predstavljen u Evropi ovog avgusta.