Njemački brend je predstavio V-Klasu Marco Polo i T-Klasu s Marco Polo modulom.
Rast u segmentu kampera iznosi 5 posto godišnje od 2017. godine. Prošle godine je industrija najma kampera dostigla vrijednost od 403 miliona dolara, a ova brojka ne uključuje izravnu kupovinu. Stoga čak i proizvođači električnih vozila žele dio kolača.
V-Klasa Marco Polo je luksuznija, bazirana je na novom modelu koji je predstavljen prije mjesec dana, a iako je eksterijer itekako privlačan, fokus je ipak na unutrašnjosti. Vozaču su na raspolaganju dva 12,3-inčna široka ekrana, najnovija verzija MBUX sistema, kao i navigacija s proširenom stvarnošću.
nazad je pop-up krov s krevetom, kao i sjedišta koja se mogu pretvoriti u krevete na sprat. Tu je i sklopivi sto, potpuno opremljena kuhinja te ormar. Neke funkcije i kontrole dostupne su putem ekrana osjetljivog na dodir i smještenog naprijed ili putem posebne aplikacije za smartphone.
U stražnjim kliznim vratima je smješten sistem ambijentalne rasvjete sa 64 boje, a iz Mercedesa kažu da stvara ugodnu atmosferu.
Mercedes je iskoristio svoju najnoviju tehnologiju kako bi spavanje u kamperu bilo što ugodnije. Airmatic zračni ovjes ima funkciju automatskog nivelirana, tako da parkiranje na neravnim površinama više nije problem.
V-Klasa Marco Polo je oduvijek bila skupa, tako da se isto očekuje i ovog puta.
Mercedes je predstavio i sjajan Marco Polo modul za T-Klasu, mali porodični kombi neobičnog stila koji je debitovao prošle godine. Iako ne nudi ni približno velik prostor kao V-Klasa, modul ipak nudi mnogo. Tu je krevet za dvije osobe kojem se mogu dodati opcije, kuhinjska jedinica, frižider, pomoćna baterija i Sleeping Package paket, koji sprečava ulazak svjetlosti tokom dana te pruža zaštitu od insekata.
Zasad nema informacija o tome na kojim tržištima će se pojaviti V-Klasa Marco Polo i T-Klasa s Marco Polo modulom.