EQA je na trzištu dostupan kao EQA 250 (kombinovana potrošnja električne energije: 15,7 kWh/100 km; kombinovana emisija CO2: 0 g/km) snage 140 kW i dometom prema NEDC od 486 kilometara.
Naknadno će usljediti dodatne verzije u cilju ispunjavanja specifičnih zahtjeva kupaca. One će s jedne strane obuhvatiti seriju još dinamičnijih modela sa pogonom na sva četiri točka, dodatnim električnim pogonom (eATS) i snagom od 200 kW ili više, a sa druge strane verziju sa dometom većim od 500 kilometara (WLTP). Mercedes-EQ ne vidi ključ većeg dometa isključivo kroz veće baterije, nego u sistematskom poboljšanju efikasnosti svih komponenti vozila.
Automatska anticipativna vožnja sa predviđanjem
Navigacija sa električnom inteligencijom (“Electric Intelligence”) izračunava putanju koja će vas najbrže dovesti do odredišta, uzimajući u obzir vremena punjenja, uklanjajući tako stres kod planiranja rute za vozača. Na osnovu kontinuiranih simulacija dometa, sistem uračunava sva neophodna zaustavljanja zbog punjenja, kao i brojne druge faktore, poput topografije i vremena. Također je u stanju da dinamički reaguje na promjene, na primjer na stanje u saobraćaju ili lični stil vožnje.
Pogodno punjenje i plaćanje
Sa Mercedes me Charge, kupci imaju pristup trenutno najvećoj mreži punjenja na svijetu: ona trenutno ima više od 450.000 punjača za naizmjeničnu i jednosmernu struju u 31 državi.
Mercedes me Charge omogućava kupcima pogodno korištenje punjača različitih dobavljača, čak i kada putuju u inostranstvo. Registrujući se samo jednom, mogu imati koristi od integrisane funkcije plaćanja jednostavnim postupkom naplate.
Održivo, zeleno punjenje
Mercedes me Charge omogućava klijentima da dopunjavaju vozila na više od 175.000 javnih mjesta za punjenje širom Evrope; Mercedes-Benz osigurava dio energije iz održivih, odnosno obnovljivih izvora energije.
Veći domet zahvaljujući manjem otporu
Niski koeficijent otpora zraka donosi visoku efikasnost - nešto što je posebno važno kod električnih vozila. EQA je prvi Mercedes-EQ model čiji se aerodinamički razvoj u potpunosti odvijao digitalno.
Sljedeća mjerenja obavljena u zračnom tunelu pokazala su vrijednost Cd od 0,28, čime su potvrdili visok kvalitet numeričke simulacije. Čeona površina A iznosi 2,47 m2. Među najvažnijim aerodinamičkim mjerama su potpuno zatvoreni sistem upravljanja zrakom za hlađenje u gornjem dijelu, aerodinamički efikasni prednji i zadnji branici, vrlo glatka, gotovo potpuno zatvorena podnica, posebno optimizovani Aero točkovi i posebno prilagođeni spojleri za prednje i zadnje točkove.
Sofisticirani sistem za upravljanje toplotom sa toplotnom pumpom u standardnoj opremi
Efikasnost je bila ključna i pri dizajniranju toplotne arhitekture. Zahvaljujući toplotnoj pumpi koja je standardno ugrađena, višak toplote koji proističe iz električnog pogona može se koristiti za zagrijavanje putničkog prostora. Ovo drastično smanjuje trošenje baterije na sistem grijanja, povećavajući na taj način domet. Također je moguće podesiti predklimatizaciju unutrašnjosti EQA prije starta. Ovom funkcijom se upravlja direktno iz MBUX infotainment sistema ili putem aplikacije Mercedes me.
Sistematsko prigušivanje buke i visok nivo izolacije
Izuzetan napor uložen je u to da automobil donese nizak nivo buke i visok nivo komfora, u skadu sa ustaljenim standardima brenda, uključujući sistematsku izolaciju električnog pogonskog sklopa od šasije i karoserije. Brojne mjere prigušenja dizajnirane su sa istom svrhom.
Inteligentni sistemi pomoći u vožnji uz kooperativnu podršku vozača
Standardno je uključena aktivna pomoć pri zadržavanju kolovozne trake “Active Lane Keeping Assist” i aktivna pomoć pri kočenju “Active Brake Assist”. U kritičnim situacijama svrha pomenutog sistema za kočenje je spriječavanje sudara pomoću autonomnog kočenja ili ublažavanje njegove težine. Sistem također detektuje stacionarna vozila i pješake pri tipičnim gradskim brzinama.
Poboljšane funkcije Paketa pomoći “Driving Assistance Package” u vožnji uključuju, na primjer, funkciju manevrisanja pri skretanju, funkciju formiranja koridora za hitne službe, funkciju upozorenja pri izlasku koja upozorava vozača na približavanje biciklista ili vozila i upozorenje kada se pješaci otkriju u blizini pješačkih prelaza. ECO Assist podržava posebno opuštenu vožnju uz pomoć DISTRONIC sistema.
Koncept zaštite specifičan za Mercedes-EQ i opsežni testovi sudara
Uzimajući za osnovu robusnu strukturu GLA-a, karoserija modela EQA prilagođena je da zadovolji posebne zahtjeve sa kojima se suočava električni automobil. Baterija se nalazi u posebno razvijenom okviru napravljenom od metalnih dijelova izrađenih izvlačenjem/istiskivanjem. Na taj način su ispunjeni strukturni zahtjevi. Štitnik za baterije u prednjem dijelu baterije u stanju je da zaštiti jedinicu za skladištenje energije od probijanja stranih predmeta, a samim tim i spriječava posljedične štete. Naravno, EQA je također morao da prođe kroz uobičajeni i vrlo temeljni program ispitivanja sudara. Također se primjenjuju strogi zahtjevi za bateriju i sve komponente koje nose električnu energiju.
Pravi Mercedes i u pogledu zaštite putnika
Zračni jastuci za vozača i suvozača, jastuci za koljena za vozača i jastuci za prozor dio su standardne opreme. Zračne zavjese pokrivaju prvi i drugi red sjedišta. Bočni zračni jastuci u prednjem dijelu su također standardni i dostupni su kao dodatna oprema za drugi red sjedišta. U kombinaciji sa PRE-SAFE® sistemom (opcionalna oprema), prednja sjedišta su opremljena električnim, reverzibilnim zatezačima pojaseva.
Elektro-estetika dizajna signalizira koncept “Progressive Luxury”
EQA se isporučuje sa tipičnim Mercedes-EQ dizajnom prednjeg dijela vozila: rešetka hladnjaka "Black panel" sa centralnom zvijezdom. Sljedeća standardna tipična dizajnerska karakteristika potpuno električnog svijeta Mercedes-EQ vozila je neprekidna svjetlosna traka naprijed i pozadi: vodoravna optička traka povezuje dnevna svjetla punih LED farova, obezbjeđujući visok nivo prepoznatljivosti i pri dnevnom svjetlu i noću.
Unutrašnjost farova je visokog kvaliteta sa mnoštvom detalja. Također tipično za Mercedes-EQ podbrend su plave trake na farovima. Zadnja LED svjetla se neprimjetno spajaju u zarubljenu LED svjetlosnu traku, dajući tako i automobilu poseban izgled sa zadnje strane.
Pozadinski osvetljeni ukrasni elementi i izuzetni detalji unutrašnjosi u novoj rose gold boji
Brojni su pokazatelji električnog karaktera EQA u unutrašnjosti. U zavisnosti od linije opreme, oni mogu uključivati pozadinski osvjetljene ukrasne elemente – što predstavlja premijeru za Mercedes-Benz.
Dalji ekskluzivni detalji uključuju rose gold ukrasne elemente na ventilacionim otvorima, sjedištima i ključu vozila. Specijalni model Edition 1 dodatno posjeduje perforirana kožna sjedišta kroz koja se vidi tkanina u karakteritičnoj Mercedes-EQ plavoj boji.
Instrumenti, sa svojim ekranima specifičnim za električna vozila, imaju istu šemu boja sa rose gold i plavim detaljima. Pločica Mercedes-EQ na medijskom displeju može se koristiti za pozivanje menija koji se odnose na opcije punjenja, potrošnju i protok električne energije.
Dobro opremljena ulazna tačka u svet Mercedes-EQ-a
Standardna specifikacija EQA uključuje takvu opremu kao što su LED farovi visokih performansi sa Adaptive Highbeam Assist, peta vrata sa EASY-PACK električnim otvaranjem i zatvaranjem, 18-inčni naplatci od lake legure, ambijentalno osvjetljenje sa 64 boje, dvostruki držač čaše, luksuzna sjedišta sa četvorosmjerno podesivom lumbalnom potporom, kamerom za vožnju unazad za dodatnu pogodnost i bolji pregled prilikom manevrisanja i multifunkcionalni sportski upravljač u koži.
Također su standardno uključeni intuitivni infotainment sistem MBUX (Mercedes-Benz User Experience) i sistem Navigation with Electric Intelligence. Novi model može biti personalizovan sa dvije linije dizajna i opreme Electric Art i AMG Line, kao i sa Night paketom.