Kao i njegovi prethodnici, obnovljeni Mercede-Benz GLC kombinuj izvanredne cestovne i terenske vozne karakteristike s prostranošću, praktičnošću i udobnošću. Nadalje, najnovija generacija sada uključuje napredne pionirske tehnologije, prepoznatljiv dizajn, povezivost i tehnološki napredne informacijske i zabavne sisteme.
Prepoznatljive linije, mišićavo oblikovane površine i prepoznatljivi detalji osiguravaju snažan terenski karakter. Prednji kraj na prvi pogled pruža dojam emocija i dominantnosti. Ova dizajnerska poruka posebno je istaknuta standardnim LED High Performance prednjim svjetlima s dnevnim svjetlima u obliku baklje, kao i snažno oblikovanom prednjom maskom s dinamično oblikovanim dvostrukim prečkama i dijamantnim uzorkom. Dostupne boje karoserije sada uključuju grafitno sivu – sa četiri aerodinamična točka s promjerima od 17 do 19 inča i gumama s optimiziranim otporom kotrljanja koji predstavljaju još jednu novost.
AMG Line impresivno naglašava dinamičnu pojavu modela GLC – s hromiranom prednjom maskom u obliku dijamanta i prednjim donjim spojlerom sa specifičnim AMG dizajnom, kao i pravokutnim završecima ispušnih cijevi u zadnjem braniku. Uz sportska sjedala s istaknutim bočnim stranicama, ova dizajnerska linija i linija opreme uključuje optimalnu kombinaciju guma različitih dimenzija promjera od 19 do 20 inča (ovisno o tržištu).
Standardna LED High-Performance prednja svjetla su manja i više nagnuta, i imaju značajno modificirane konture: dnevna svjetla u obliku baklje nadopunjuju dizajn i jamče bolju prepoznatljivost Mercedes-Benzovog svjetlosnog izraza. Opcijski su dostupna potpuno LED prednja svjetla s MULTIBEAM tehnologijom.
Sportski karakter vidljiv je i nazad u potpuno revidiranom braniku i završecima ispušnih cijevi. Redizajnirana i u potpunosti LED zadnja svjetla također osiguravaju nepogrešivi svjetlosni potpis – s prepoznatljivim blokovima Mercedes-Benzovih SUV modela s pozadinskim osvjetljenjem. Sve u svemu, dizajn zadnjeg dijela ističe snažan karakter GLC generacije, zahvaljujući i dizajnu branika sa završecima ispušnih cijevi i hromirane zaštitne ploče podvozja koja ističe tipični SUV dizajn.
Unutrašnji dizajn: inteligencija susreće ergonomiju
Profinjeni materijali, precizna izrada i protočni oblici – to je ono što karakterizira unutrašnjost modela GLC: odlikuju je protočne površine u kombinaciji sa čistim linijama i skladnim proporcijama. Unutrašnjost osnovne izvedbe je u crnoj boji. Središnja konzola uključuje elegantni ukrasni element, dostupan u piano sjajnoj izvedbi, ili dvije izvedbe drveta – jasenovog drveta otvorenih pora i lješnjaka. Linije obloga od plemenitog drveta na središnjoj konzoli primjer su vrhunske kvalitete izrade.
Multifunkcijski upravljač dostupan je u dvije izvedbe i potpuno je revidiran. Njegov prepoznatljivi dizajn prečki još više ističe sportski karakter vozila. Usto, upotreba Active Distance Assist DISTRONIC sistema i na dodir osjetljivih tipki za kontrolu ploče s instrumentima i multimedijskog sistema te glasovnih naredbi šalje jasan signal koji je usmjeren prema budućnosti.
Korisnik upravlja funkcijama telematike koristeći jedan prst ili geste s više prstiju, takozvanu multi-touch kontrolu, na višefunkcijskoj dodirnoj površini na središnjoj konzoli. Služi kao alternativa glasovnim naredbama i dodatno nudi mogućnost ručnog unosa slova, brojeva ili specijalnih znakova. Dodirna površina ne osigurava samo jasne fizičke povratne informacije nego i akustičke povratne informacije.
ENERGIZING kontrola udobnosti: praktično povezivanje
Nakon duge vožnje na odredište stignite opušteni: Opcijska ENERGIZING kontrola udobnosti omogućuje da razni sistemi u vozilu kombiniraju snage kako bi se kreirala optimalna okolina. To integriše svjetlosne i muzičke atmosfere, klimatizaciju, prikladne muzičke i video sadržaje, kao i funkciju masiranja, grijanja i provjetravanja sjedala. ENERGIZING COACH funkcija koristi podatke iz vozila i okoline kako bi preporučila jedan od programa koji odgovara situaciji i osobi. Uz pomoć prikladnog Garmin® sata, osobni rezultati kao što su razina stresa ili kvaliteta sna, čine preporuke još preciznijima.
MBUX: intuitivna upotreba
Dobro osmišljen, ergonomski, udoban – ovo su smjernice koje su slijeđene tijekom razvoja koncepta uporabe i prikaza koji se koristi u modelu GLC. Fokus je na interakciji s vozilom i njegovim funkcijama uz pomoć gesta, dodira ili glasovnih naredbi. To je omogućeno najnovijom generacijom telematike Mercedes-Benz User Experience koncepta, kojeg karakteriziraju intuitivna logika i široki raspon operativnih opcija. Ukupno gledajući, međusobna igra na dodir osjetljivih ekrana, navigacije s proširenom stvarnošću, inteligentnih glasovnih naredbi i korisničkog interfejsa postavlja nove standarde.
Ukupno postoji pet različitih mogućnosti interakcije s informacijsko-zabavnim sistemom modela GLC:
- Preko dodirne kontrole multimedijskog zaslona u sredini
- Upotrebom na dodir osjetljivih tipki na multifunkcijskom upravljaču
- Uz pomoć multifunkcijske dodirne površine na središnjoj konzoli
- Koristeći kontrolu gestama s unutrašnjim pomoćnikom
- Uz pomoć glasovnih naredbi, bilo preko tipke za razgovor na upravljaču ili izrazom ”Hej Mercedes”.
Nova ponuda motora: snažna efikasnost
Model GLC bit će opremljen sljedećom generacijom četiri-cilindričnih benzinskih i dizelskih motora. Ključna značajka M 264 dvolitrenog četiri-cilindričnog motora iz Mercedes-Benza je povećanje snage uz značajno nižu potrošnju goriva. U izvedbama GLC 200 i GLC 300, M 264 četiri cilindrični motor zamjenjuje prethodni M 274 motor, dok OM 654 četiri cilindrični dizelski motor zamjenjuje prethodni OM 651 motor.
Ova nova generacija motora od velike je važnosti za smanjenje CO2 emisija i predstavlja sistematski napredak u smislu smanjenja potrošnje goriva. Glavne tehnološke komponente su CAMTRONIC promjenjiva kontrola ventila, koja zagrijava ispušni sistem bez povećanja potrošnje, twinscroll turbo punjač i dodatni 48-voltni sistem s remenom pokretanim starterom-generatorom.
Pogotovo kombinacija 48-voltnog ugrađenog izvora napajanja i remenom pokretanog startera-generatora povećava agilnost, poboljšava karakteristike udobnosti te značajno smanjuje potrošnju goriva. To je omogućeno time što sustav dozvoljava bitne hibridne funkcije kao što su ”obnavljanje energije”, ”trenutno pojačanje” i ”režim krstarenja” bez visokonaponskih komponenata – konkretno, pojačanje, obnavljanje energije do 10 kW (u rasponu do 2500 o/min) i rad u režimu krstarenja s isključenim motorom.
DYNAMIC BODY CONTROL: ovjes prema želji
Uz nadopunu modela, GLC se po prvi put oprema DYNAMIC BODY CONTROL ovjesom s podesivom tvrdoćom prednje i zadnje osovine. Ovisno o uslovima vožnje, brzini i stanju na cesti, tvrdoća se individualno kontrolira za svaki točak u kombinaciji s motorom, mjenjačem i upravljačem. Osim toga, ovjes se može kombinirati sa sportskim sistemom upravljanja s direktnijim prijenosnim odnosom. Upravlja se preko DYNAMIC SELECT prekidača i nudi tri stepena za odabir: dva stepena, "Sport“ i „Sport +“ omogućuju kruću postavku ovjesa, dok "Comfort“ stepen nudi posebno udobnu vožnju.