Mercedes-Benz je početkom godine predstavio redizajnirano izdanje E-Klase (W213), a po sličnom receptu osvježena je i najsnažnija E-Klasa iza koje stoji Mercedesov AMG odjel.
Bez obzira na izbor karoserije kupci najsnažnijeg modela E63 S mogu računati na decentno redizajnirane odbojnike, drugačiju masku hladnjaka, drugačija kućišta LED svjetala i novodizajnirane 20-inčne aluminijske felge. Ponuda boja karoserije proširena je s tri nove opcije.
Novosti u kabini odnose se na novi multifunkcionalni upravljač koji može biti obložen kombinacijom kože i alkantare, a tu je i ranije predstavljeno posljednje izdanje Mercedesovog multimedijalnog sistema MBUX.
Promjena ispod prednjeg poklopca nije bilo, pa AMG-ov odgovor na BMW M5 i Audi RS6 i dalje pokreće 4-litarski V8 motor koji uz asistenciju dva turbopunjača razvija 612 KS i 850 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju je distribuciju na obje osovine (4Matic+) zadužen AMG-ov superbrzi 9-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila.
Spomenuto je dovoljno da E63 S u praktičnijem karavanskom pakovanju iz mjesta do „stotke“ stigne za 3,4 sekunde i razvije 290 km/h. Trovolumenskoj karoseriji od 0 do 100 km/h trebaju 3,3 sekunde, a najveća brzina je 300 km/h.