Prvom generacijom CLA Mercedes-Benz je ostvario izuzetan uspjeh kroz prodaju blizu 750.000 automobila te je praktično stvorio potpuno novi segment kompaktnog kupea sa četvero vrata.
Nova generacija CLA modela je razvijana dalje po pitanju inteligencije automobila i pokazuje još viši nivo emotivnosti i sportskog duha od svog prethodnika. Ove karakteristike u spoju s novim operativnim sistemom postavljaju nove standarde za cijelu klasu.
Nova generacija kompaktnih modela Mercedes-Benza ostvarila je ključni doprinos podmlađivanju i promjeni imidža marke. CLA je izuzetno bitan za osvajanje i zadržavanje novih kupaca. CLA je uveden na tržište u SAD-u 2013. godine i bio je prvi model kompaktnih modela na tržištu SAD-a. Tokom perioda najvećeg interesovanja više od dvije trećine kupaca CLA u SAD-u su prethodno bili kupci konkurentskih brendova. Kupci CLA u SAD-u su u prosjeku blizu 10 godina mlađi od tipičnog kupca Mercedes-Benz vozila. U Evropi statistika pokazuje iste rezultate, vlasnici CLA su među najmlađima u cijelokupnom Mercedes portfoliju. Tokom 2017. godine jedan od dva kupca u Evropi je ranije vozio konkurentski brend. Više od 75 procenata evropskih stranaka koje su ranije vozile CLA ili Shooting Brake bira Mercedes-Benz za svoje sljedeće vozilo.
Ukupno blizu 750.000 primjeraka prve generacije CLA i CLA Shooting Brake su znatno doprinjeli uspjehu kompaktnih modela.
Tokom svoje prve godine prodaje novi CLA će biti također dostupan u Edition 1 verziji. Ova ograničena verzija spolja i unutra ima brojne vizuelne i vrlo posebne detalje koji naglašavaju njenu ekskluzivnost. Novi model CLA će se proizvoditi u fabrici u Kecskemétu (Mađarska) i bit će uveden na tržište u maju 2019. godine.
Novi CLA jasno prati osnove koje je zacrtao prethodni model, ali ih očito usavršava na pravim mjestima. S kabinom pomjerenom unazad, sportski GT izgled zadnjeg dijela uravnotežava elegantnost i sportski izgled. Karakteristične jednostavnije linije uz precizno modelirani bočni profil omogućava interesantnu igru svjetla i sjenke. Gornja ivica bokova omogućava izuzetno mišićav i atletski oblikovan bok vozila koji se prostire od prednjih blatobrana do širokog zadnjeg dijela. Točkovi koji su u ravni vanjske ivice karoserije sa svojim naglašenim lukovima blatobrana i širokim tragom točkova su savršen primjer dinamičnosti i daju jasan sportski stav.
Unutra su svi elementi usaglašeni s primarnim dizajn temama "visoko-tehnološki" i "mladalački avangardno". Kao i kod A-Klase, jedinstvena unutrašnja arhitektura se ogleda u obliku posebno avangardnog dizajna komandne table. Dizajneri su u potpunosti odbacili gornji štitnik iznad komandne table. Kao rezultat, tijelo komandne table oblika krila aviona se prostire od jednih prednjih vrata do drugih vrata bez vidljivog prekida. Široki ekran za prikaz podataka je potpuno slobodno stojećeg dizajna.
Donji dio je vizuelno odvojen od glavnog dijela tijela komandne table "usjekom" i izgleda kao da pluta ispred komandne table. Ambijentalno osvjetljenje dodatno naglašava ovaj efekt. Otvori za ventilaciju su izrađeni u sportskom izgledu turbine i ističu se kao još jedan izuzetan detalj.
Godinu od premijere: MBUX nastavlja da uči
Prije godinu je MBUX - Mercedes-Benz User Experience izazivao oduševljenje na svjetskoj premijeri na CES-u u Las Vegasu. Moćan kompjuter, brilijantni ekrani i grafika, prilagodljivi prikazi, Head-Up prikaz u punom koloru, navigacioni sistem s proširenom stvarnošću, kao i software koji može učiti i ključna riječ "Hey Mercedes" za glasovno upravljanje funkcijama vozila su pomjerili dotadašnje standarde u automobilskoj industriji.
Na ovaj način je Mercedes-Benz doveo do revolucije u upravljanju funkcijama vozila i komunikaciji s vozilom. Danas je kompanija spremna da dosegne sljedeći nivo. MBUX Interior Assist omogućava prirodno upravljanje. Glasovna komanda sada prepoznaje tematske odgovore u rastućem broju tema. Zahvaljujući stalnom razvoju sistema, moguće je uzeti u obzir pružaoce sadržaja za određenu državu ili tržište.
"Najnoviju verziju glasovnog komandovanja za MBUX - Mercedes-Benz User Experience možete doživjeti u novom CLA. Naprimjer, glasovni asistent 'Hey Mercedes' može prepoznati i odgovoriti na znatno kompleksnije upite, kaže Sajjad Khan, član upravnog odbora grupacije Mercedes-Benz Cars za CASE i rukovodilac digitalizacije vozila i mobilnosti. "Šta više, glasovni asistent se više ne zbunjuje kada i ostali putnici učestvuju u razgovoru. Umjesto toga sistem odgovara na komande osobe koja je posljednja rekla ključnu riječ 'Hey Mercedes', kako bi aktivirao sistem", dodao je.
Na prezentaciji tokom sajma u Las Vegasu bit će izložen model CLA 250 s najsnažnijim četverocilindričnim benzinskim motorom od 225 kS i 350 Nm koji je povezan sa 7G-DCT mjenjačem s dvostrukim kvačilom. Do momenta uvođenja na tržište bit će dostupan širok izbor dizel i benzinskih motora s manuelnim ili mjenjačem s dvostrukim kvačilom, kao i s 4MATIC pogonom na sve točkove.