Nova generacija
95

Mercedes predstavio novi GLS: S-Klasa za sve (ne)prilike

Klix.ba
Mercedesov najnoviji odgovor na BMW X7 sa sobom donosi tri reda sjedišta i luksuz primjeren automobilima visoke klase.

S mjerama koje su primjerenije automobilima koji se voze ulicama i cestama Sjeverne Amerike, novi najveći Mercedesov SUV (čija dužina iznosi 5.200 milimetara) od svog je prethodnika duži 77 i širi 22 milimetra, a za komfor u Mercedesovom luksuznom "autobusu" s tri reda sjedišta brine i raskošno međuosovinsko rastojanje koje je 60 milimetara veće od rastojanja u GLS-u prethodne generacije.

Bez putnika u drugom i trećem redu, preklapanjem sjedišta (pritiskom na taster) zapremina korisnog prostora iznosi 2.400 litara.

Novi GLS sa sobom ovaj put neće donijeti zvučnu V8 opciju iza koje stoji AMG, ali donosi dva benzinska motora koji su potpomognuti "blagom" hibridnom tehnologijom. Na vrhu ponude je GLS 580 čiji 4-litarski biturbo V8 motor isporučuje 490 konjskih snaga i 699 Nm najvećeg obrtnog momenta, a uz električnu asistenciju (ako zatreba) stiže dodatnih dvadesetak konjskih snaga i 250 Nm obrtnog momenta. Manji trolitarski 6-cilindarski benzinac (GLS 450) nudi 366 konjskih snaga i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prijenos snage na obje osovine u oba slučaja zadužen je 9-stepeni automatski mjenjač.

Uz opasku da su za ovakve "ormare na točkovima“ primjereniji dizelski motori, Mercedes za GLS nudi i 6-cilindarski turbodizelski motor koji u slabijoj verziji raspolaže sa 285, a u snažnijoj sa 330 konjskih snaga.

Analize su pokazale da ovakvi automobili rijetko silaze s asfalta, ali se GLS s adaptivnim ovjesom, adaptivnim pogonom, reduktorom i optimalnom distribucijom obrtnog momenta prema točku kojem najviše treba definitivno ne boji loših podloga s minimalnim prijanjanjem.