Uz zadržavanje kodne oznake W463, terenska ikona bit će podvrgnuta nekolicini promjena koje uključuju i smanjenje ukupne težine automobila za više od 200 kilograma, što će se postići obilnijim korištenjem aluminija.
Širina automobila bit će povećana za 100 milimetara, a prednji ovjes će imati multilink konfiguraciju.
Sistem upravljanja dobit će poboljšani elektromehanički servo ojačivač, a na karoseriji koja će zadržati svoju prepoznatljivu kutijastu formu bit će nekoliko stilskih detalja koji su viđeni na konceptnom modelu Ener-G-Force.
Promjene se očekuju i u unutrašnjosti, gdje će uz povećan nivo udobnosti biti i više korisnog prostora. Uz instaliranje nekoliko dodatnih aktivnih i pasivnih sigurnosnih sistema, G-Klasa će dobiti i LED svjetla.
Što se tiče motora, automobil će se nuditi s potpuno novim trolitarskim rednim 6-cilindarskim benzinskim ili dizelskim motorom. Oba motora trenutno su fazi razvoja, a također su planirani za ugradnju i u novu generaciju E-Klase koja bi se trebala pojaviti 2016. godine.
Benzinski motor u G-Klasi trebao bi razvijati više od 360 KS, dok će dizelska opcija razvijati više od 300 KS. U oba slučaja prijenos snage vršit će se preko 9-stepenog automatskog mjenjača.
Ubrzo nakon predstavljanja redizajnirane G-Klase pojavit će se i njena slično poboljšana AMG verzija.