Riječ je o "podignutom bratu" Mini Coopera, koji nudi prostraniju unutrašnjost bez žrtvovanja agilnosti gradskog vozila, a istovremeno je pozicioniran na "sigurnu distancu" u odnosu na veći Countryman.
Za razliku od svojih "kolega" koji dolaze i s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, Aceman je dostupan isključivo s električnim pogonom te nudi dvije verzije različite snage, kao i dvije baterije različitog kapaciteta.
Dizajn Mini Acemana kombinuje šarmantne karakteristike hatchbacka Cooper s uglovitim detaljima SUV-a Countryman. Mat crne plastične obloge koje štite karoseriju, zaštita podvozja i krovni nosači sprečavaju da Aceman liči na visoki hatchback te mu daju crossoverski stav koji kupci žele ovih dana.
Zaobljena kabina i "plutajući" krov su tipični za Minijev dizajn, kao i osmougaona prednja maska. Ova maska služi uglavnom u dekorativne svrhe, dok donji usisnik prednjeg branika osigurava dovoljno hlađenja za komponente električnog vozila. Prednja svjetla podsjećaju na oči te nude tri različita moda LED grafike, slično kao i stražnja svjetla u pikseliziranom stilu.
Mini Aceman linija nudi četiri različita nivoa opreme, a to su Essential, Classic, Favoured i JCW. Svaka ima svoju oznaku na profilu i aluminijskim felgama veličine između 17 i 19 inča. Najviši paket opreme je JCW te ima unikatan dizajn branika, Chili crveni krov i linije na haubi, kao i crnu sjajnu završnu obradu obloga.
Aceman je dug 4.075, širok 1.754 i 1.495 mm, a to su dimenzije koje ga smještaju u segment subkompaktnih SUV-ova (B-SUV). To ga čini dužim za 217 mm u odnosu na Cooper te 354 mm kraćim od Countrymana, čime se efektivno popunjava prazninu između ova dva modela nakon odlaska Clubmana.
Minijevi dizajneri su ostali vjerni principu dizajna Clever Use of Space, koji naglašava praktičnost. Shodno tome, kabina ima konfiguraciju s pet sjedišta i prtljažni prostor zapremine 300 litara.
Unutrašnjost je slična Cooperovoj, tu je 9,44-inčni okrugli OLED ekran osjetljiv na dodir, koji je postavljen u sredini i jedini je u kabini. Iako je većina funkcija integrisana u njega, ipak postoji nekoliko prekidača za start/stop sistem, parking kočnicu, mjenjač, experience mod i kontrolu glasnoće zvuka.
Mini Operating System 9 je dio infotainment sistema te je inspirisan pametnim telefonima, a tu je i novi inteligentni personalni asistent nazvan Spike. Vozač ima pristup osam odabranih Mini Experience režima koji mijenjaju unutrašnji ambijent a to su Personal, Go-Kart, Vivid, Core, Green, Timeless, Balance i Trail. Svaki od njih sadrži različite grafike za ekran, koje su praćenje različitim osvijetljenim uzorcima emitovanim iz dvije projektorske jedinice. Armaturnu ploču krasi pleteni materijal, dok su obloge vrata izrađene od recikliranog poliestera. Sjedišta dolaze s izborom tekstilnih površina ili s rupičastim Vescin presvlakama. Treba istaći i ambijentalno osvjetljenje duž okvira panoramskog staklenog krova.
Crossover je opremljen s 12 ultrasoničnih senzora i s četiri Surround View kamere, koje podržavaju ADAS paket. Ovaj paket može uključivati sofisticirane sisteme kao što su Driving Assistant Plus i Remote Parking.
Aceman platformu dijeli s električnim Cooperom, tako da nije iznenađenje što nude iste pogonske sklopove i baterije
Osnovni Aceman E pokreće jedan električni motor, koji razvija 184 KS i 290 Nm obrtnog motora, a ima bateriju kapaciteta 40,7 kWh dovoljnu za domet od 310 km.
Aceman SE se može pohvaliti snažnijim električnim motorom koji isporučuje 218 KS i 330 Nm obrtnog momenta. Snaga se i u ovom slučaju prenosi na prednje točkove, a zahvaljujući većoj 54,2 kWh bateriji, ovaj model prelazi 406 km s jednim punjenjem. Mini obećava sportsko podešavanje šasije i direktno upravljače. JCW verzija će ponuditi još oštrije upravljanje.
Prodaja Mini Acemana u Kini, Evropi i Velikoj Britaniji počinje krajem godine.