Na scenu je stigao Porsche 911 Dakar: Nova kategorija automobila za sve terene
Porsche je na Sajmu automobila u Los Angelesu predstavio produkcijsko izdanje dugo najavljivanog "elfera“ za sve terene s kojim se na najbolji način osvrnuo na trkaću "rally-raid“ verziju Porschea 911 (953) koji je 1984. godine stigao do pobjede na čuvenom reliju Paris-Dakar.
Zasnovan na modelu 911 Carrera 4 GTS, Porsche 911 Dakar postavljen je na posebnim 19 i 20-inčnim felgama na kojima su terenske gume Pirelli Scorpion dimenzija 245/45/19 (naprijed) i 295/40/20 (nazad), a zahvaljujući adaptivnom ovjesu vozač(ica) "elfera“ za sve terene u radnom programu "Off-Road“ može računati na dodatnih osam centimetara rastojanja između podnice i tla u odnosu na rastojanje koje sa sobom donosi standardna Carrera. Tu je i radni program "Rallye“ s kojim će se spomenuto rastojanje sa osam smanjiti na pet centimetara, a većina obrtnog momenta tada se prenosi na zadnju osovinu
Zbog "zdravlja“ terenskih guma, Porsche je najveću brzinu Dakara elektronski ograničio do 240 km/h, a Coupé za sve terene s kojim u Stuttgartu otvaraju novu kategoriju automobila pokreće trolitarski 6-cilindarski biturbo boxer motor iz Carrere 4 GTS koji razvija 480 konjskih snaga i 570 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prijenos snage na obje osovine zadužen je 8-stepeni PDK mjenjač, a 911 Dakar iz mjesta do "stotke“ stiže za 3,4 sekunde.
U bogatoj standardnoj opremi je i upravljanje preko obje osovine, a nosači motora i karbonski prednji poklopac "posuđeni“ su s modela 911 GT3. Avanturistima će se svidjeti mogućnost doplate za nosač na krovu na kojem, pored kanistera i kofera, može biti i šator. Tu je i opcioni Rallye Design paket s mjestom za startni broj (od 1 do 999) na vratima karoserije u prepoznatljivim (Rothmans) bojama koje nedvosmisleno podsjećaju na "elfer“ koji je osvojio Paris-Dakar.
Porsche će najnovijeg člana iz Serije 992 ponuditi u samo 2.500 primjeraka, a početna cijena u Njemačkoj iznosi 222.020 eura.