U Opelu su oznaku GSe premijerno pokazali u maju prošle godine na električnom restomod projektu čuvenog modela Manta, a s predstavljanjem produkcijskog izdanja elektrificirane hibridne verzije aktuelne Astre u grupaciji Stellantis potvrdili su da će oznaku GSe nositi najsnažniji modeli Opela koje će pokretati hibridne i električne pogonske grupe.
Čast da bude prvi produkcijski Opelov model s oznakom GSe pripala je aktuelnoj Astri (L). Pored elektrificirane hibridne pogonske grupe (PHEV) koju čine 1,6-litarski četverocilindarski turbobenzinac i elektromotor, Astra GSe sa sobom donosi direktniji upravljački sistem, dorađen ovjes i manje rastojanje između podnice i tla.
Jednako kao i u slučaju rodbinskog Peugeota 308, vozač(ica) Astre GSe može računati na kombinovanih 225 konjskih snaga i 360 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prijenos snage na prednju osovinu zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač, a kapacitet baterija (12,4 kWh) osigurava prelazak do 63 kilometra bez asistencije motora s unutrašnjim sagorijevanjem.
Opel će Astru GSe koja je postavljena na novodizajniranim 18-inčnim felgama nuditi u oba karoserijska oblika, a pored najsnažnije pogonske grupe s oznakom GSe stižu redizajnirani odbojnici i sjedišta koja su obložena kombinacijom kože i alkantre.