Veliko plavetnilo
0

Najsnažnija Elantra krije se iza slova N

E. L.
Najnoviji proizvod Hyundaijevog N odjela pokreće dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji razvija 280 konjskih snaga.

Karakteristična plava boja karoserije koja je zaštitni znak proizvoda Hyundaijevog zahuktalog N odjela svoje mjesto pronašla je i na modelu Elantra, a najsnažniju verziju koja je iza sebe potisnula Elantru N-Line pokreće kućni dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji razvija 280 konjskih snaga i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Pored ručnog 6-stepenog mjenjača najnoviji proizvod N odjela nuditi će se i u kombinaciji sa superbrzim automatskim 8-stepenim mjenjačem kojem asistiraju dva kvačila, a potencijal motora dovoljan je da južnokorejski odgovor na slične proizvode evropske konkurencije od 0 do 100 km/h stigne za 5,3 sekundi i razvije 250 km/h.

Pored adekvatno podešenog adaptivnog ovjesa i guma (245/35 ZR 19, Michelin Pilot Sport 4S), u borbi protiv podupravljanja u zavojima automobila s prednjim pogonom pomoći će i elektronski kontrolisana ograničena blokada diferencijala, a za efikasno zaustavljanje brinu kapacitetne kočnice s prečnikom prednjih diskova koji iznosi 360 milimetara.

Za zabavu je zadužen i Hyundaijev sistem N Grin Shift (NGS) s kojim se vremenski ograničenim povećanjem pritiska turbopunjača „ergela“ ispod prednjeg poklopca povećava za dodatnih 10 „konja“, a za zvučnu kulisu brine adaptivni izduvni sistem.

Među detaljima u tamnoj kabini koji Elantru N odvajaju od ostalih Elantri posebno se ističu izrazito profilisana sjedišta, a u Hyundaiju još uvijek nisu objavili cijenu novog N proizvoda koji bi kupcima trebao biti dostupan prije kraja godine.