PREMIJERNO I UŽIVO
34

Najsnažniji i najskuplji Mustang do sada u Evropu stiže narednog mjeseca

E. L.
Fordov odgovor na slične sportske modele koje "potpisuje" nekoliko evropskih automobilskih kompanija pred publikom u Evropi premijerno će se predstaviti sredinom juna na 92. izdanju čuvene trke izdržljivosti 24 sata Le Mansa.

Najsnažniji i najskuplji Mustang krije se iza oznake GTD, a Fordov brojčano ograničen odgovor (nezvanično, 1.000 primjeraka) na slično koncipirane evropske sportske automobile za koji je do sada apliciralo oko 7.500 potencijalnih kupaca Evropljanima će se premijerno predstaviti na ovogodišnjem izdanju trke 24 sata Le Mansa koja počinje 15. juna.

Nakon trke u Le Mansu, u kojoj će se u novoosnovanoj klasi GT3 za slavu boriti i dva "konja u galopu", Mustang GTD će se pojaviti i pred publikom koja će uživo pratiti trku 24 sata Spa u Belgiji i Festival brzine u Goodwoodu.

Na kraju evropske turneje na kojoj će inžinjeri i testni vozači odjela Ford Performance usput provjeriti kako se GTD snalazi na različitim evropskim cestama, "plavi oval" će objaviti i vrijeme kruga koje će najsnažniji Mustang do sada ostvariti na čuvenoj njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife.

Greg Goodall, prvi čovjek inžinjerijskog odjela u kojem su zaduženi samo za Mustang GTD, uvjeren je da će gromoglasni Coupé (s većinom karoserijskih panela od karbona i adaptivnim ovjesom/aerodinamikom) krug na Nürburgringu "zatvoriti" za manje od sedam minuta, a otkrio je da je na intenzivnim testiranjima u Sjevernoj Americi GTD mnogo vremena proveo i na kružnim stazama Virginia International i Sebring.

Ranije je objavljeno da Mustang GTD pokreće 5,2-litarski V8 motor Coyote koji uz asistenciju mehaničkog kompresora razvija više od 800 konjskih snaga pri 7.500 obr/min. Za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je novorazvijeni i nazad postavljeni 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila, a podaci o performansama još uvijek nisu otkriveni. U ranijim informacijama o cijeni spominjalo se oko 325.000 dolara.

Vezani članci