Noviteti
53

Najveća zvijezda BMW-a u Zagrebu bez sumnje je M2

Piše: E. T.
BMW je na Sajmu automobila u Zagrebu izložio nekolicinu atraktivnih i zanimljivih modela, ali najviše pažnje publike ipak je privukao nedavno predstavljeni M2 za koji upućeni vole reći da je moderna kreacija legendarnog modela 2002 Turbo.

Najnoviji proizvod BMW-ovog čuvenog M GmbH odjela pokreće novorazvijeni 6-cilindarski "inžinjerijski dragulj" koji uz asistenciju dva turbo-punjača na zadnju osovinu atraktivnog coupea "stare škole" isporučuje isporučuje 370 konjskih snaga pri 6.500 obr/min i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta (uz aktiviran overboost). Maksimalna brzina elektronski je ograničena do 250 km/h, a M2 će uz "launch control" od 0 do 100 km/h stići nakon 4,3 sekunde. Jasno je da M2 bez limitatora može razviti mnogo više od 250 km/h.

Za optimalan prijenos enormne snage na podlogu i izvanrednu upravljivost brine sportski aluminijski ovjes "posuđen" s modela M3 i M4, a u tome mu svakako pomaže optimizirana aerodinamika karoserije, izbalansirana težina među osovinama, elektronska ograničena blokada diferencijala i komplet vrhunskih guma na 19-inčnim ojačanim aluminijskim felgama. Za vrhunske rezultate prilikom kočenja zadužene su karbonsko-keramičke kočnice.

Pored ručnog 6-stepenog mjenjača, kupcima se M2 opciono nudi i sa 7-stepenim automatskim mjenjačem sa dva kvačila (M DCT) uz koji normirana prosječna potrošnja automobila iznosi samo 7,9 litara nakon 100 pređenih kilometara.

BMW M2 Coupe direktni je nasljednik izvanrednog BMW-a 1M Coupe (proizvedeno samo 6.309 primjeraka) i po svojoj je ukupnoj filozofiji uveliko na tragu legendarnih modela M3 (E30) i 2002 Turbo.