U kalifornijskoj manufakturi Singer koja je postala sinonim za perfektnu restauraciju i modifikaciju Porschea 911 iz Serije 964 saradnju s kompanijom Williams Advanced Engineering započeli su prije godinu dana.
Nakon prvog zajedničkog konceptnog projekta Singer je na Festivalu brzine u Goodwoodu predstavio cestovni Porsche 911 koji će završiti u garaži kupca Scotta Blattnera, a za osnovicu je poslužio Porsche 964 iz 1990. godine.
Ne pitajući za cijenu Blattner je tražio znatno snažniji i lakši automobil u odnosu na standardni Porsche 964. Uz asistenciju inžinjerijskog tima Williamsa u Singeru su napravili 911 čiji temeljito modifikovan atmosferski motor umjesto standardnih 250 raspolaže s 500 konjskih snaga pri 9.000 obr/min.
Treba spomenuti da je tehnički konsultant na Singer/Williams projektu 6-cilindarskog zrakom hlađenog boxer motora, čija je radna zapremina s 3,6 povećana na četiri litra, bio i Hans Mezger koji stoji iza Porscheovog prvog 6-cilindarskog boxera.
Prijenos snage na zadnju osovinu obavlja se preko ručnog 6-stepenog mjenjača s olakšanim i skraćenim kućištem, što je pomoglo da motor bude pozicioniran dublje prema putničkoj kabini u kojoj dominiraju ultralagana Recaro sjedišta i čuveni volan Momo Prototipo, a u Williamsu su se pored elemenata podesivog ovjesa pozabavili i aerodinamikom karoserije oko čije je optimizacije potrošeno mnogo vremena. Iza posebno kalibriranih sistema ABS, ESP i TCS stoji Bosch.
Za kočenje brinu karbonsko-keramičke Brembo kočnice, a automobil je postavljen na 18-inčnim jednodijelnim ojačanim felgama (BBS Motorsport) s centralnim pričvršćivanjem na kojima su gume Michelin Pilot Sport Cup 2.
Blattner je insistirao na bijeloj boji karoserije, a cijena za najnapredniji Singerov „luftgekühlt“ projekat do sada nije poznata.