Automobil je započeo svoj život kao Porsche 911 Targa iz 1990. godine, Singer ga je modificirao tako da izgleda više retro, baš kao i ostale kreacije ove kompanije. Karoserija napravljena od karbonskih vlakana lakirana je u Resistance plavu boju, a tu je i suptilna linija s "Porsche" natpisom u donjem dijelu automobila. Krovni panel je u tamno plavoj boji te se može lako ukloniti. Masivne karbon-keramičke kočnice su uočljive iza felgi s pet krakova u Fuchs stilu.
Kupac je za unutrašnjost odabrao narandžastu kožu koja prekriva sjedišta, panele vrata i donji dio armaturne ploče, a bojom se slaže i tahometar.
Automobil pokreće Singerov fenomenalni 4,0-litarski 6-cilindrični motor sa zračnim hlađenjem, koji isporučuje 390 KS te "vrti" 9.000 obr/min. Izduvni sistem je izrađen od titanija, a kupci mogu birati između petostepenog manuelnog i 6-stepenog mjenjača.
Singer je počeo s radom 2009. godine te je brzo stekao veliki broj fanova, a sada svoje operacije obavlja u ogromnom postrojenju u Torranceu u Kaliforniji. Na jednom mjestu se obavljaju procesi izrade, lakiranja, sklapanja i uređivanja unutrašnjosti. Osim toga, Singer posluje i u Velikoj Britaniji.
Godine 2022. je Singer saopćio da više neće primati narudžbe za Classic Study modele poput ovog modela 911. U to vrijeme je šef kompanije Rob Dickinson kazao da namjerava ograničiti proizvodnju na 450 primjeraka.
Singer također proizvodi i Turbo Study seriju modela. Ovi automobili podsjećaju na 911 Turbo modele iz sedamdesetih, a kupci su doslovno "poludieli" za njima. Dosad su viđeni primjerci s karoserijama inspirisanim trkaćim automobilima, kabriolet, ali i coupei više tradicionalnog izgleda.