Osim dodatnog poklopca (iza kojeg se nalazi konektor za punjenje električnom energijom), dvostrukih završetaka izduvnog sistema i nekoliko detalja koji su obojeni zelenom bojom, nova generacija hibridne Panamere izgleda poput ostalih Panamera druge generacije.
Suštinske razlike u odnosu na konvencionalno pokretane Panamere kriju se ispod karoserije koja sada, u odnosu na prethodnu generaciju, izgleda mnogo bolje. Hibridnu Panameru pokreće 2,9-litarski benzinski V6 motor (330 KS i 450 Nm), a tu je i elektromotor sa 136 KS i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta. Najveća raspoloživa snaga u kombinaciji dva motora iznosi 462 KS uz 700 Nm najvećeg obrtnog momenta.
S povećanom ukupnom snagom nova Panamera 4 E-Hybrid od 0 do 100 km/h stiže nakon 4,6 sekundi (staroj je trebalo 5,5 sekundi), a njena maksimalna brzina iznosi 278 km/h. Ako se za pogon koristi samo elektromotor, maksimalna brzina iznosi 140 km/h. Do ponovnog punjenja električnom energijom automobil može preći 50 kilometara, što je 15 kilometara više od autonomije koju je nudila hibridna Panamera prethodne generacije.
U Porscheu tvrde da hibridna Panamera u prosjeku troši 2,5 litara benzina nakon 100 pređenih kilometara, što je 0,6 litara manje od prosječne potrošnje prethodne generacije. Prilikom prvog pokretanja automobil koristi samo elektromotor, a za potpuno punjenje vodom hlađenih lithium-ionskih baterija potrebno je 5,8 sati, odnosno 3,6 sati s opcionim punjačem u automobilu.
Panamera 4 E-Hybrid publici će premijerno biti predstavljena na Sajmu automobila u Parizu, a u Njemačkoj se već može naručiti po cijeni od 107.553 eura. Na ostala evropska i svjetska tržišta stiže od aprila naredne godine.