Riječ je o modelu s V8 hibridnim pogonom, koji još uvijek nije zvanično predstavljen, a koji je u "Zelenom paklu" postavio rekordno vrijeme kruga od 7 minuta i 24,17 sekundi. Time je Panamera postala najbrži automobil na Nurburgringu iz E-segmenta.
Radi se o predprodukcijskom modelu koji otkriva šta će se zapravo naći u salonima kad počne prodaja, osim "kadice" namijenjene vozaču Larsu Kernu i obaveznog zaštitnog kaveza.
Iz Porschea nisu otkrili specifikacije pogona, no potvrđeno je da automobil koristi revolucionarni Active Ride ovjes, koji je prvi put predstavljen na Panameri ranije ove godine.
Model će vjerovatno nositi ime Turbo S E-Hybrid, a na Nurburgringu je koristio opcione 21-inčne Michelin Pilot Sport Cup 2 gume razvijene specijalno za ovu platformu. Također, opremljen je novim opcionim karbonskim aerodinamičnim body kitom, koji uključuje Gurney krilce za stražnje krilo prilagodljivo u četiri smjera. Porscheovi stručnjaci tvrde da smanjuje podizanje prednjeg dijela automobila i da stvara downforce, no precizni podaci nisu navedeni.
Postavljeno vrijeme čini hibridnu Panameru za 5 sekundi bržom u odnosu na Panameru Turbo S prethodne generacije. Također, automobil je više od tri sekunde brži od prethodnog rekordera, a to je četverovratni Mercedes-AMG GT63 S. Naravno, nova Panamera nije najbrži sedan na Nurburgringu, jer ta titula pripada električnom Taycanu Turbo GT.
Uskoro se očekuje i snimak rekordnog kruga.