Nakon debija novog električnog modela 600e i početka proizvodnje u poljskoj tvornici, Fiat predstavlja djelimično elektifikovanu verziju. Riječ je o verziji 600 Hybrid. Seicento 21. vijeka razvija ukupno 128 KS, dobivenih iz 1,2-litrenog trocilindraša od 100 konjskih snaga koji radi u kombinaciji s električnom jedinicom od 28 KS. Elektromotor je integrisan u mjenjač sa šest stepeni prenosa po sistemu dvostrukog kvačila. Tako stariji brat Fiata 500 može ići isključivo na struju do brzine od 30 km/h.
Ali pri ovoj brzini, energija u litij-ionskoj bateriji od 48 V ‘’raspršit’’ će se nakon pređenog kilometra. Nakon što se baterija potroši, benzinski motor počinje s punjenjem baterije. Također, zahvaljujući elektromotoru, nestaje fenomen turbo rupe, automobil se dijelom može voziti bez emisija u gradu i po parkiralištima. Po pitanju ubrzanja, Fiat 600 Hybrid postiže 100 km/h za 11 sekundi.
Proizvođač iz Torina tvrdi da ovo tehničko rješenje smanjuje potrošnju goriva i smanjuje emisiju CO2 za 15%. Kako bi dodatno pomogao okolišu, Fiat 600 Hybrid ima unutrašnjost izrađenu isključivo od recikliranih materijala, a instrument ploča izrađena je od bioplastike.
Što se tiče dimenzija i prostora, verzija 600 Hybrid ima iste gabarite kao i električni brat, ali je mnogo lakši. Hibrdini Seicento će za sada biti dostupan u Italiji i drugim zemljama gdje prodaja električnih automobila nije toliko popularna, i to po ulaznoj cijeni od 25.000 eura.