MINI je novu generaciju modela Cooper (F66) premijerno predstavio krajem prošle godine, a mnogi su bili iznenađeni odlukom britanske automobilske kompanije pod okriljem BMW-a da prvo izdanje novog Coopera pokreće samo elektromotor.
Nekoliko mjeseci kasnije novi Cooper predstavljen je i u kombinaciji sa motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. Slabiji 1,5-litarski trocilindarski turbobenzinac koji je rezervisan za verziju Cooper C raspolaže sa 156 KS i 230 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da trovratni hatchback od 0 do 100 km/h stigne za 7,7 sekundi i razvije 225 km/h.
Skuplji i snažniji Cooper S pokreće dvolitarski četverocilindarski turbobenzinac koji razvija 204 KS i 300 Nm najvećeg obrtnog momenta. "S" iz mjesta do "stotke" stiže za 6,6 sekundi i razvija 242 km/h, a prijenos snage na podlogu u oba slučaja obavlja se isključivo posredstvom 7-stepenog automatskog mjenjača.
Isti motori pokreću duži i praktičniji Cooper s petero vrata. S nešto više mase u odnosu na kraću trovratnu verziju, Cooper C od 0 do 100 km/h stiže za 8 sekundi, a Cooper S za 6,8 sekundi. U ovom slučaju čini se da je mnogo važnije što će s povećanim međuosovinskim rastojanjem (dodatnih sedam centimetara) putnici na zadnjim sjedištima imati više prostora u predjelu nogu, a s dodatnih skoro 18 centimetara u odnosu na dužinu trovratne karoserije stiže i veća zapremina prtljažnika.
MINI će novu generaciju Coopera s petero vrata nuditi i u kombinaciji s atraktivnim paketom JCW (John Cooper Works), ali uz spomenuti paket neće biti promjena ispod prednjeg poklopca s kojima će dvolitarski motor imati još više snage, što je privilegija koju će MINI nuditi samo uz trovratne Coopere. Cijene još nisu objavljene.