Novi Peugeot 208 stvoren je za gradsku vožnju: Više stila na asfaltu
Jedan od zanimljivih noviteta koji će publika premijerno vidjeti na predstojećem Sajmu automobila u Ženevi dolazi iz Peugeota, a u francuskoj automobilskoj grupaciji PSA uvjereni su da će nova generacija modela 208 biti među najprodavanijim modelima u B segmentu koji je i dalje među najpopularnijim segmentima u evropskim zemljama.
Uz nekoliko karoserijskih detalja koji podsjećaju na one koje je sa sobom donijela nova generacija modela 508, nova 208-ica sa sobom također donosi LED svjetla i dvobojnu karoseriju, a s boljim paketima opreme stižu i novodizajnirane 17-inčne aluminijske felge.
Prelazak na novu platformu "skinuo" je 30 kilograma. S poboljšanom aerodinamikom stiže niža prosječna potrošnja goriva i manje buke i vibracija u poređenju s prethodnom generacijom. S najnovijom (digitalnom) iteracijom o temi Peugeotovog "i-Cockpita" stiže i centralni display za upravljanje multimedijalnim sistemom čija će veličina u najraskošnijoj verziji iznositi 10 inča.
I dok čekamo eventualni odgovor iz odjela Peugeot Sport na Fiestu ST i njoj slične sportske verzije B segmenta, novi Peugeot 208 ponudit će se u kombinaciji s poznatim 1,2-litarskim trocilindarskim (turbo)benzinskim motorom koji će u najslabijem izdanju raspolagati sa 75 KS, a tu su i verzije sa 100 i 130 KS. Za ljubitelje dizela nudi se 1,5-litarski četverocilindarski motor sa 100 KS i ručnim 6-stepenim mjenjačem.
Za prijenos snage u najslabijoj benzinskoj verziji zadužen je ručni 5-stepeni mjenjač. Snažniji benzinski motor moći će se dobiti s ručnim 6-stepenim ili automatskim 8-stepenim mjenjačem, a turbo benzinac sa 130 KS nudit će se samo s 8-stepenom automatikom.
Peugeot je pripremio i samo strujom pokretan e-208 sa 136 KS i trenutnih 260 Nm obrtnog momenta. S baterijama (50 kWh) ispod prtljažnika, e-208 će od punjenja do punjenja (prema WLTP standardima) moći da pređe 340 kilometara, a u zavisnosti od snage punjača za puni kapacitet baterija trebat će od pet sati i 15 minuta do osam sati. U francuskoj kompaniji tvrde da će baterije nakon osam godina ili 160.000 pređenih kilometara raspolagati s najmanje 70 posto svog kapaciteta.