Premijerno u Ženevi
46

Novi Peugeot 208 stvoren je za gradsku vožnju: Više stila na asfaltu

Klix.ba
Iz Peugeota je brzo stigao adekvatan odgovor na nedavno predstavljen Renault Clio pete generacije.

Jedan od zanimljivih noviteta koji će publika premijerno vidjeti na predstojećem Sajmu automobila u Ženevi dolazi iz Peugeota, a u francuskoj automobilskoj grupaciji PSA uvjereni su da će nova generacija modela 208 biti među najprodavanijim modelima u B segmentu koji je i dalje među najpopularnijim segmentima u evropskim zemljama.

Uz nekoliko karoserijskih detalja koji podsjećaju na one koje je sa sobom donijela nova generacija modela 508, nova 208-ica sa sobom također donosi LED svjetla i dvobojnu karoseriju, a s boljim paketima opreme stižu i novodizajnirane 17-inčne aluminijske felge.

Prelazak na novu platformu "skinuo" je 30 kilograma. S poboljšanom aerodinamikom stiže niža prosječna potrošnja goriva i manje buke i vibracija u poređenju s prethodnom generacijom. S najnovijom (digitalnom) iteracijom o temi Peugeotovog "i-Cockpita" stiže i centralni display za upravljanje multimedijalnim sistemom čija će veličina u najraskošnijoj verziji iznositi 10 inča.

I dok čekamo eventualni odgovor iz odjela Peugeot Sport na Fiestu ST i njoj slične sportske verzije B segmenta, novi Peugeot 208 ponudit će se u kombinaciji s poznatim 1,2-litarskim trocilindarskim (turbo)benzinskim motorom koji će u najslabijem izdanju raspolagati sa 75 KS, a tu su i verzije sa 100 i 130 KS. Za ljubitelje dizela nudi se 1,5-litarski četverocilindarski motor sa 100 KS i ručnim 6-stepenim mjenjačem.

Za prijenos snage u najslabijoj benzinskoj verziji zadužen je ručni 5-stepeni mjenjač. Snažniji benzinski motor moći će se dobiti s ručnim 6-stepenim ili automatskim 8-stepenim mjenjačem, a turbo benzinac sa 130 KS nudit će se samo s 8-stepenom automatikom.

Peugeot je pripremio i samo strujom pokretan e-208 sa 136 KS i trenutnih 260 Nm obrtnog momenta. S baterijama (50 kWh) ispod prtljažnika, e-208 će od punjenja do punjenja (prema WLTP standardima) moći da pređe 340 kilometara, a u zavisnosti od snage punjača za puni kapacitet baterija trebat će od pet sati i 15 minuta do osam sati. U francuskoj kompaniji tvrde da će baterije nakon osam godina ili 160.000 pređenih kilometara raspolagati s najmanje 70 posto svog kapaciteta.