Riječ je o Peugeotu 208 Racing, koji je baziran na obnovljenom modelu, a koji je pripremljen za FR6 Trophy seriju. To je nova trkaća serija koja počinje 2025. godine kao dio French Rally Cupa, a organizuje ju Francuska automobilistička federacija.
Stellantis, u čijem je vlasništv kompanija Peugeot, prva se vezala za FR6 Trophy.
Automobil ima bijele čelične felge i zelene detalje na dnevnim svjetlima. Karoseriju krasi livreja, koja će privlačiti poglede na stazi.
U unutrašnjosti se nalaze zaštitni kavez te automatski protivpožarni sistem, a armaturna ploča je modificirana kako bi se smanjio odsjaj. Multifunkcionalni ekran nudi informacije potrebne vozaču, no na raspolaganju su mu "kill switch" dugme te neke prilagođene kontrole na centralnoj konzoli.
Ispod haube se nalazi 1,2-litarski trocilindrični motor, koji sada razvija 156 KS, a automobil je težak ukupno 1.050 kilograma. Snaga motora se prenosi na prednje točkove putem 6-stepenog manuelnog mjenjača.
Peugeot 208 Racing će trošiti Superethanol-E85 gorivo, kojim se smanjuje emisija CO2 za oko 30 posto u poređenju sa standardnim gorivom. Također, na pomenutim felgama su Michelin Pilot Sport PS5 gume.
Inženjeri Stellantis Motorsporta su optimizovali ovjes i kočioni sistem na osnovu povratnih informacija dobijenih od profesionalnih trkača.
Cijena modela 208 Racing iznosi 38.900 eura bez poreza, a Stellantis već prima narudžbe. Početak isporuka se očekuje u februaru 2025. godine.