I u Peugeotu smatraju da u staroj dobroj Evropi i dalje ima mnogo kupaca koji će se umjesto trendovskih crossovera/SUV-ova radije odlučiti za praktične karoserije koje su nastale na osnovici nepodignutih modela, pa su shodno tome predstavili karavansko izdanje nedavno predstavljenog Peugeota 308 nove generacije.
Nepodijeljeno je mišljenje da se iza oznake 308 SW (Station Wagon) krije se jedan od najljepših karavana sadašnjice čija se praktičnost prije svega ogleda u zapremini prtljažnog prostora koji s podignutim naslonima zadnjih sjedišta može „progutati“ 608 litara. Bez putnika na zadnjim sjedištima zapremina prtljažnika raste do 1.634 litra, a u automobil se mogu staviti predmeti koji su duži od 1,85 metara.
Spomenuti brojevi nisu rekordni u kategoriji kojoj novi 308 SW pripada, ali će sasvim sigurno biti dovoljni za većinu potreba. Uz činjenicu da je automobil šest centimetara duži od prethodne generacije, u kabini će biti sasvim dovoljno mjesta za sve putnike.
I Peugeot 308 SW pokreću poznati motori PSA grupe. Osnovicu konvencionalne ponude čini 1,2-litarski trocilindarski turbobenzinac koji se nudi sa 110 i 130 KS, s tim da se snažnija verzija nudi samo u kombinaciji s 8-stepenim automatskim mjenjačem, a tu je i 1,5-litarski četverocilindarski turbodizelski motor sa 130 KS.
Odgovor na sveopštu elektrifikaciju su dvije „plug in“ hibridne verzije čiji elektromotori u kombinaciji s benzinskim motorom proizvode 150 i 180 KS. Prema WLTP standardima, kapacitet baterija dovoljan je za prelazak 59 kilometara bez potrošnje benzina.